شناسهٔ خبر: 57566679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهر چمران:

تلاش مسئولان برای رفع مشکلات باعث خنثی‌سازی نقشه دشمن می‌شود

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: مردم باید ببینند که مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات آنان هستند تا این امر باعث خنثی‌سازی نقشه دشمن در ناکارآمد نشان دادن نظام و نا امید کردن مردم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: مسئولان در میان مردم حضور پیدا کنند و دغدغه‌ها و مشکلات آنان را بشنوند و برای برطرف شدن این مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: یکی نبودن حرف و عمل برخی مسئولان بیشترین آسیب را به نظام، انقلاب و اعتماد مردم وارد کرده است. همه مشکلات را نمی‌توان پای دشمن نوشت، هرچند دشمنان تمام توان خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر این انقلاب به کار بسته‌اند، اما در این میان برخی مسئولان نیز با بی‌برنامگی، وعده‌های تو خالی و نبود اقدام لازم، مشکلات زیادی را برای کشور و مردم ایجاد کرده‌اند.

خطیب جمعه شهر چمران اضافه کرد: بنابراین مردم باید ببینند که مسئولان در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آنان هستند چرا که این امر سبب اعتماد مردم نسبت به خدمتگزاران خود خواهد شد و می‌تواند امید را در دل ملت روشن کند و باعث خنثی‌سازی نقشه دشمن در ناکارآمد نشان دادن نظام و نامید کردن مردم شود.

عبادی با تأکید بر لزوم وجود رابطه مستقیم و بی‌واسطه مردم و مسئولان، یادآور شد: مسئولان دولت مردمی باید مثل رئیس جمهور در میان مردم باشند و نباید بگذاریم میان مردم و مسئولان فاصله بیافتد چرا که دشمن از این فاصله سوءاستفاده می‌کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات کوچک و بزرگ در شهرستان بندر ماهشهر، گفت: این شهرستان برای توسعه متوازن نیاز به برنامه و چشم‌انداز دارد. یکی از آفات مدیریتی نداشتن برنامه است، اگر برنامه نباشد دچار روزمرگی می‌شویم و همه سرمایه‌ها اعم از مادی و معنوی هدر خواهند رفت.

امام جمعه شهر چمران با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم برنامه‌ریزی و داشتن چشم‌انداز پیشرفت و توسعه، تصریح کرد: این همه سال است که مقام معظم رهبری بر برنامه‌ریزی و داشتن چشم‌انداز برای حرکت به سمت پیشرفت تاکید می‌کنند.

عبادی عنوان کرد: مشکلات فراوانی در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد که رفع آنها نیازمند اراده جدی و برنامه‌ریزی دقیق است. این همه سال مدیران متعددی آمدند و رفتند ولی مشکلات همچنان پابرجاست.

وی افزود: هر کسی آمد شعارهای تبلیغاتی و وعده و عید داد و رفت و همچنان مردم چشم انتظار حل مشکلات هستند. مردم از مدیران شهرستان انتظار دارند در تراز دولت انقلابی عمل کنند، مردم به این دولت امید دارند.

خطیب جمعه شهر چمران تأکید کرد: شرکت‌های پتروشیمی در منطقه می‌توانند نقش مهمی را در برطرف کردن معضلات و مشکلات مناطق محروم شهرستان ایفا کنند. مدیران شهرستان باید مشکلات هر منطقه را شناسایی و برای برطرف کردن آنها برنامه‌ریزی و تلاش جهادی کنند.

نظر شما