شناسهٔ خبر: 57566642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شهردار کرمانشاه خبرداد؛

آماده‌باش ۱۲۰۰ نیروی خدماتی و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در ستاد برف‌روبی شهرداری کرمانشاه

نادر نوروزی از آماده باش ۱۲۰۰ نیروی خدماتی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات در ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، نادر نوروزی در حاشیه مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال پیش بینی های هواشناسی مبنی بر افزایش بارش نزولات آسمانی که امیدواریم به وقوع بپیوندد شهرداری هم آمادگی خود را با برگزاری مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی اعلام کرده است.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی شهر کرمانشاه در بافت فرسوده نیازمند همکاری مردم در امر برف روبی هستیم و البته بدون همکاری آنها توفیقی حاصل نمی شود.

نوروزی گفت: مناطق هشت گانه شهرداری، ماشین آلات لازم را در اختیار دارند و البته نسبت به اورهال کردن آنها نیز اقدام شده است و تجهیزات دیگر هم از سایر نهادها به کارگیری می شود تا با مشکل خاصی مواجه نشویم.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مشارکت مردمی، درباره اقدامات ستاد برف روبی شهرداری خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن خرید ۲۰۰ تن نمک، می توان به آمادگی یک هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای خدماتی اشاره کرد.

وی همچنین از آمادگی ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مستقر در سایت، اجاره ماشین آلات سنگین برف روبی برای مناطق به ویژه مناطق چهار، پنج و هشت شهرداری، آماده باش ۱۱ ایستگاه آتش نشانی با استعداد ۴۰ دستگاه خودرو و تجهیزات و برپایی هشت سایت استقرار ماشین آلات سنگین ستاد در سطح مناطق خبر داد.

نوروزی برپایی چهار سایت ویژه استقرار ماشین آلات برف روبی در کریدورهای شرقی و غربی و بزرگراهی، برپایی ۷۴ سایت توزیع رایگان کیسه های شن و نمک آماده، اجرای طرح توزیع کیسه های شن و نمک درب منزل شهروندان، تمهیدات پشتیبانی ۲۴ ساعته از ماشین آلات، تهیه البسه گرم زمستانی برای نیروها، تهیه لباس فرم خدمات شهری، اجرای طرح آموزش نحوه شن ریزی و برف روبی به نیروهای اجرایی و آمادگی سامانه ۱۳۷ در راستای پاسخگویی به شهروندان را از دیگر اقدامات ستاد برف روبی اعلام کرد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شهرداری کرمانشاه موفق به افزایش اعتبارات عمرانی شدیم همچنین در حوزه خدمات شهری هم اعتبارات خوبی جذب کردیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما