شناسهٔ خبر: 57566611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لیگ برتر زنان؛

یک برد مهم دیگر: تیم سردار خیال باختن ندارد

تیم های سایپا و سریک در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 18 آذرماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، اصفهان و شهرکرد پیگیری شد.

تیم سایپا تهران این هفته در سالن فدراسیون میزبان مس رفسنجان بود و با شکست سه بر صفر این تیم به ششمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و 18 امتیازی شد.
نارنجی‌پوشان در مدت 82 دقیقه این مسابقه با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 14 نماینده رفسنجان را شکست دادند تا مس پنجمین باخت فصل خود را تجربه کند.

فائزه جعفری، فاطمه زندی، زهرا شیری و مرضیه ابراهیم‌زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

همچنین در آخرین مسابقه این هفته از لیگ برتر زنان، تیم صدیق گفتار وارنا در سالن سیپان تهران میزبان سریک گنبد قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها بود.

گنبدی‌ها نیز در این مسابقه که 72 دقیقه طول کشید، سه بر صفر حریف خود را با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 18 و 25 بر 21 شکست دادند تا همچنان به عنوان تیم بدون باخت در صدر جدول باقی بمانند.

صدیق گفتار وارنا که در هفته پایانی دور رفت نخستین برد خود را ثبت کرده بود، در این دیدار هفتمین ناکامی فصل را تجربه کرد و با سه امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

نظر شما