شناسهٔ خبر: 57566493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان:

مسئولان به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

موج نیوز

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم پس از ایام اغتشاشات منتظر حرکتی از سوی مسئولان هستند و ضروری است که به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم توجه ویژه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بیان کرد: مردم پس از ایام اغتشاشات منتظر حرکتی از سوی مسئولان هستند و باید به ترویج علم و پژوهش و معیشت مردم توجه کنند.

وی اضافه کرد: دو گانگی غرب در برابر براندازان در کشور‌ها ملت ما را برای مقابله با براندازان داخلی و خارجی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مصمم‌تر می‌کند.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به کودتای دو روز پیش آلمان گفت:برای خنثی کردن یک کودتای ۲۵ نفره در آلمان چند هزار نیرو بسیج کردند تا کودتا کننده ها را به طرز وحشیانه در خانه‌های خود مورد ضرب و شتم قرار دهند تا کودتاچیان دستگیر شوند و حالا این سوال پیش می‌آید که اگر براندازی خوب نیست چرا کشور آلمان از براندازان ایرانی حمایت می‌کند.

آیت الله مهدوی ادامه داد: ملت ایران دوگانگی غرب را احساس کرده است، آنها از براندازان ایران دفاع کردند اما از کودتاگران آنها دفاع نکردند و به این موضوع توجه ندارند که این تناقض‌ها را مردم با چشم می‌بینند که به براندازان ایران اسلحه دادند و اینگونه حمایت کردند اما از آلمان هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به ادعا‌های غرب برای ترویج کرامت زن، دفاع از حقوق بشر و بهبود اقتصادی کشور ایران اظهار کرد: شما که به فکر کشور ما هستید چرا دنبال ترویج بی عفتی زنان ما هستید و با ارسال پول و سلاح تروریسم را در کشور ما تقویت می‌کنید و با تهدید و جنگ رسانه مردم را مجبور به تعطیلی و اعتصاب می‌کنید که همه این‌ها نشانه این است که دشمنان نظام با خواری و زبونی به آخر خط رسیده و شکست خورده است.

آیت الله مهدوی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: روحیه مردم اصفهان عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است که همیشه در ایام سوگواری دختر پیامبر سرآمد بوده اند و این نشان از علاقمندی و عشق مردم اصفهان به اهل بیت و خاندان پیامبر است.

وی با بیان اینکه همگان باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه کنند ،گفت: هر جا مردم به رهبران آسمانی خود توجه داشتند موفق و پیروز میدان بودند و موفقیت برای کشور را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره باینکه توجه به معیشت مردم از مواردی است که مسئولان باید به آن توجه کنند، گفت: مسئولان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه کنند، حامی ولایت باشند و برای عفت عمومی تدبیر و راه حلی بیندیشند.

 

نظر شما