شناسهٔ خبر: 57566492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بافق:

اغتشاشات اخیر از موضع ضعف دشمنان بود

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: دشمن در حال غرق شدن در برابر اقتدار نظام اسلامی است و به همین دلیل اغتشاشات اخیر را رقم زد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق گفت: دشمنان نظام که نتوانستند پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را تحمل کنند، با ایجاد رعب و وحشت دست به هر توطئه‌ای زدند.

او افزود: در اغتشاشات اخیر مردم با دشمن همراهی نکردند و این به دلیل آگاهی و بصیرت آنان است چرا که منشأ اغتشاشات ضعف دشمن بود و دلیل و منشأ آن اقتصادی و یا دلسردی مردم از نظام و انقلاب، نبود.

سعادت فر بیان داشت: پیشرفت‌های علمی و حوزه بهداشت و درمان، تأمین زیرساخت‌های اساسی کشور و دستاورد‌های بزرگ انقلاب در این دولت، موضعی است که در در دولت‌های قبلی نادیده گرفته شده بود.

امام جمعه بافق گفت: متاسفانه برخی از مدیران دولت‌های قبل با عملکرد ضعیف خود برای حضور دشمن در کشور ریل گذاری کردند.

او تصریح کرد: بیانیه برخی از مسئولان قبلی و سکوت برخی دیگر نشان دهنده همسویی آنان با دشمنان و حمایت از اراذل و اوباش است.

سعادت فر گفت: در دولت انقلابی تحول اقتصادی صورت گرفته و کشور در راه پیشرفت و توسعه است و هر چند گلایه‌ها و اعتراض‌هایی نیز وجود دارد، اما علت این اغتشاش نبود.

او خاطر نشان کرد: در این مسیر باید از همراهی مردم با ولایت تشکر کرد و اقتدار دستگاه قضا هم قابل تقدیر است.

امام جمعه بافق همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت: شأن و مقام والای حضرت زهرا (س) با آیات قران و روایات اسلامی قابل درک است و این شخصیت باید الگوی زندگی همگان باشد.

نظر شما