شناسهٔ خبر: 57566463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در راستای نهضت مدرسه‌سازی؛

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جعفر حجتی فر افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه ۱۲ کلاسه خیّرساز در زاهدان

طی مراسمی امروز مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جعفر حجتی فر افتتاح و کلنگ ساخت پروژه ۱۲ کلاسه خیّرساز در زاهدان به زمین زده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسین مدرس خیابانی استاندارسیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید حجتی فر ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده و تاثیرگذار مجموعه نوسازی مدارس استان در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و برقراری عدالت در تحصیل و تربیت فرزندان این سامان، بیان کرد: آنچه اکنون در جای جای استان شاهد هستیم اینست که سیستان و بلوچستان به کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل شده که در نوع خود و در قیاس با گذشته بی نظیر است.

وی با اشاره به ضرورت بیش از پیش توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف؛ ارتقا شاخص‌های آموزشی و تسهیل فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان را یکی از مهمترین مولفه های موثر در راستای رشد و بالندگی جامعه عنوان نمود و بر بهره گیری هر چه بیشتر از همه توان و ظرفیت برای تحقق این مهم تاکید نمود.
 
استاندار با ستایش از نقش آفرینی خیرین، خطاب به مردم استان بیان کرد: انتظار می رود مردم منطقه، صاحبان اندیشه و آحاد کسانی که تمکن مالی و دل در گرو تربیت فرزندان استان دارند دوشادوش مسئولین در مسیر تحقق عدالت آموزشی گام برداشته و در تامین کلاس درس استاندارد برای دانش آموزان مشارکت جدی تری داشته باشند.
 
میثم لک زایی مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه شهید والامقام جعفر حجتی فر با زیربنای ۲۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال دارای سالن ورزشی و نمازخانه مستقل از محل طرح محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر زاهدان به بهره‌برداری رسید.


وی هم چنین افزود: پروژه ۱۲ کلاسه خیابان رودکی زاهدان نیز با زیربنای ۱۹۲۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال، توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما