شناسهٔ خبر: 57566453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کاشان:

استکبار جهانی با نقشه‌های پی در پی در صدد تجزیه ایران بزرگ است

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: استکبار جهانی برای تضعیف انقلاب اسلامی در پی تجزیه ایران بزرگ است که البته این آرزو را به گور خواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به جنایت‌های منافقین در طول بیش از ۴۳ سال گذشته اظهار داشت: به شهادت رساندن فعالان انقلابی از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲۰ آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب ابراز داشت: این فرقه کور دل در حال حاضر هم با جنگ رسانه‌ای و رهبری اغتشاشات در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه استکبار جهانی درصدد تجزیه ایران بزرگ و قدرتمند است، تصریح کرد: اغتشاشات و مسائل پیرامون آن نشان داد که این موضوع به شدت توسط استکبار و منافقین کور دل و ایادی دست نشانده داخلی آنها در حال انجام است.

وی با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم در عدم همراهی با اغتشاشگران خاطرنشان کرد: البته مسئولان باید بدانند که کم و کاستی‌های زیادی در کشور وجود دارد و باید درصدد حل آنها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در طول ۴۳ سال گذشته گفت: دانشمندان ما در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، نانوتکنولوژی، فضایی و غیره باعث افتخار شدند.

تشکل‌های فرهنگی توسط شورای عالی انقلاب نقشه راه دریافت کنند

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات فرهنگی در سطح جامعه افزود: تشکل‌های فرهنگی زیادی در سطح کشور وجود دارد که این تشکل‌ها توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی باید نقشه راه دریافت کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه سند تحول فرهنگی در کشور متأسفانه هنوز به خوبی اجرا نشده است، تاکید کرد: لازم است در این زمینه دولت با همکاری بخش‌های مختلف در این زمینه تلاش بیشتری کنند تا مشکلات فرهنگی در سطح کشور کاهش یابد.

وی با اشاره به مشکلات کشورهای اروپایی در زمینه تأمین انرژی و همچنین کشورهای همسایه گفت: این کشورها با وجود مشکلات فراوانی که در کشورهای خود دارند به شکل آشکار در امور داخلی ایران دخالت می‌کنند که باید با پاسخ محکم وزارت امور خارجه همراه باشد.

نظر شما