شناسهٔ خبر: 57566247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به یک پنجره نقل و انتقالاتی نیاز داریم

مهاجری: مقابل استقلال قدم مهمی برای نفت برداشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید تیم ما مسیرش را در لیگ برتر پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل استقلال به میدان رفت و به تساوی یک بر یک رسید. رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از این مسابقه گفت:در ابتدا باید از باشگاه استقلال تشکر کنم که یک بازی دوستانه خوب را در ورزشگاه آزادی فراهم کرد. این دیدار به لحاظ روحی و روانی برای ما مفید بود. بعد از تعطیلی لیگ به خاطر جام‌جهانی، یک بازی دوستانه سبک‌تر انجام داده بودیم و این اولین محک جدی ما بود.

او ادامه داد: خوشحالم که شاگردانم به وظایف خودشان عمل کردند. البته اشتباهات فردی داشتیم اما به شکل تیمی مقابل تیم خوب و پرمهره استقلال خوب ظاهر شدیم و بازی را مدیریت کردیم.

مهاجری با بیان اینکه می‌خواهیم مسیر اصلی خودمان را پیدا کنیم، اضافه کرد: بازی با استقلال یکی از قدم‌های مهم در تعطیلات لیگ بود. استقلال تیم بزرگی است. تقابل با آن‌ها به بازیکنان انگیزه داد. به خصوص که بازی در ورزشگاه آزادی بود. این بازی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانیم با روند بهتری برای ادامه لیگ آماده شویم.

وی درباره خرید بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: تلاش زیادی برای جذب بازیکن انجام داده‌ایم. انتقادی از سازمان لیگ داشتم چرا که لیگ را به هر دلیلی تعطیل کردند، حداقل فرصت نقل و انتقالات به باشگاه‌ها می‌دادند. ما ظرفیتی محدود و جای خالی داشتیم اما نمی‌توانستیم نقل و انتقال انجام دهیم.

مهاجری ادامه داد: ما ضعف و محدودیت بازیکن داریم. خیلی تلاش کردیم بازیکن جدید جذب کنیم اما در جذب بازیکن داخلی موفق نبودیم و با توجه به شرایط تیم نتوانستیم بازیکن خارجی هم به تیم بیاوریم. چند بازیکن تا امضای قرارداد هم پیش آمدند اما متاسفانه موفق به جذب کسی نشدیم. به چند بازیکن نیاز داریم و قبلا هم گفته‌ام که تیم ما برای خوب شدن به یک پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد.

وی درباره مشکلات مالی نفت نیز گفت: باشگاه به ما قول همکاری داده است و درصدی از مسائل مالی هم حل شده است. مسئولین با رایزنی‌هایی که داشتند توانستند مقداری پول جذب کنند و همین پول ما را سرپا نگه داشت. امیدوارم مشکلات حل شود. تقریبا در همه جای ایران کار کرده‌ام. مظلوم‌ترین باشگاه به لحاظ مالی ما هستیم چون بودجه‌ای که برایمان در نظر گرفتند به ما نرسیده است و نتیجه آن هم همین می‌شود که تیمی که داشت با شیب خوبی به سمت بالا حرکت می‌کرد دوباره دچار نزول شد. مشکل مالی حواشی دیگر را نیز وارد تیم می‌کند و همین باعث شد نتوانیم مانند قبل به کارمان ادامه دهیم اما امیدوارم با ادامه حمایت‌ها بتوانیم به روند خوب گذشته برگردیم.

مهاجری با اشاره به هدف تیمش در فصل جاری مسابقات گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و امتیاز تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است. جدول هنوز تلاطم زیادی دارد. اول فصل هم گفتم تیم ما می‌خواهد در لیگ بماند و فوتبال خوبی را هم ارائه دهد. امیدواریم به روال خوب گذشته برگردیم.

نظر شما