شناسهٔ خبر: 57566165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای کادنا سر

لوییس انریکه قصد کناره‌گیری نداشت!

کادنا سر امروز ادعا کرد که لوییس انریکه قصد داشت همچنان مربی تیم ملی اسپانیا باقی بماند ولی نظر فدراسیون فوتبال چیز دیگری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه از سال 2018 به عنوان مربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد و توانست با این تیم به نیمه نهایی یورو 2020 برسد ولی در نهایت مغلوب ایتالیا شدند. انریکه اسپانیا را در لیگ ملت های 2021 نایب قهرمان کرد ولی ناکامی در جام جهانی در نهایت باعث پایان کارش در لاروخا شد. اسپانیا شروعی عالی در جام داشت و 7-0 کاستاریکا را شکست داد ولی در ادامه برابر آلمان مساوی کرد و به ژاپن باخت تا به عنوان تیم دوم گروه راهی یک هشتم نهایی شود. اسپانیا در این مرحله برابر مراکش در ضربات پنالتی شکست خورد و وداعی تلخ و زود هنگام با جام جهانی داشت.

روز گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که به همکاری با انریکه پایان داده و لوییس دلا فوئنته جانشین او شده است. در همین رابطه امروز کادنا سر ادعا کرد که انریکه تمایلی برای جدایی نداشت و منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد بود. او پس از شکست برابر مراکش گفته بود با لوییس روبیالس(رئیس فدراسیون) دیدار خواهد کرد اما در نهایت این ملاقات انجام نشد و روبیالس دیروز تلفنی به انریکه اطلاع داد که تمدید قراردادی در کار نیست و او برکنار شده است. روبیالس همچنین به انریکه پیشنهاد ارائه یک بیانیه مشترک را هم داد اما این پیشنهاد هم رد شد.

نظر شما