شناسهٔ خبر: 57566148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات تهیه مسکن ملی و دردسر‌های بی پایان آن برای جوانان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات خود برای تهیه مسکن ملی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

این روز‌ها یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که پیش روی جوانان با توجه به نوسانات مالی و تورم‌های موجود، مشکل مسکن می‌باشد که آن‌ها برای گذران زندگی خویش نیاز به یک سرپناهی دارند تا با خانواده خود به زندگی سرشار از آرامش خود روی آورند. خرید مسکن نیازمند به هزینه‌های بسیار زیادی است. به همین علت دستیابی به این مهم به آسانی محقق نخواهد شد.
مسکن ملی یکی از گزینه‌هایی بود که جوانان برای تحقق آرزوی خود روی آوردند تا بتوانند صاحب خانه و کاشانه شوند. اما یکی از طرح‌هایی که دولت پیش روی جوانان قرار داد، استفاده از تعهد محضری ازدواج برای جوانان بود. اما شهروند خبرنگار ما که از اردیبهشت ماه اقدام به این موضوع کرده است، اما پیامی مبنی بر واریز وجه برای آن‌ها ارسال نشده است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام و عرض ادب یه مسئله‌ای رامی خواستم مطرح کنم که اگرامکان دارد از مسئولان پیگیری کنید. سال گذشته برای مسکن ملی طرحی برای جوانان بود که تعهد محضری برای ازدواج درزمان تحویل طرح را دادند، اما هیچ پیامی برای واریزپول نیامده است اردیبهشت تعهد وفرم‌ها راتحویل دادیم و مبلغی به عنوان هزینه دفتر پیشخوان و تعهد‌ها پرداخت کردیم، اماهنوزهیچ خبری نشده است.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

نظر شما