شناسهٔ خبر: 57566089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

جنجالی‌ترین زن جام‌ جهانی قطر ۲۰۲۲

خبر ورزشی : در جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ در حالیکه بقیه همسران و نامزدان با تی‌شرت و لباسهای راحت به استادیوم می‌رفتند تا عشق زندگی خود را تشویق کنند اما جورجینا ایده‌های دیگری داشت.

صاحب‌خبر -

در حالی که همسران و نامزدهای بازیکنان انگلیس از جلب توجه خودداری می‌کنند، جورجینا رودریگس ۲۸ ساله با عکس‌هایی به سبک کیم کارداشیان، جواهرات گران‌قیمت چشم‌نواز و فریادهای جسورانه بر سر مربی شریک زندگی‌اش، خودش را متمایز کرده است.

جورجینا و رونالدو از سال ۲۰۱۷ و ملاقات در فروشگاه گوچی، با هم هستند. او اکنون پرطرفدارترین زن در بین همسران و نامزدهای فوتبالیست‌هاست. البته جای تعجب نیست چراکه رونالدو هم بیشتر از هرکسی در اینستاگرام دنبال‌کننده دارد.

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به مسیر متفاوتی که جورجینا طی کرد تا جنجالی‌ترین زن جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ باشد.

غرق در جواهرات

در حالیکه بقیه همسران و نامزدان با تی‌شرت و لباسهای راحت به استادیوم می‌رفتند تا عشق زندگی خود را تشویق کنند، جورجینا ایده‌های دیگری داشت.

او با لباسی رسمی و فاخر و جواهراتی که طبق گزارش‌ها بیش از ۲ میلیون پوند می‌ارزیدند، برای تماشای بازی پرتغال و سوئیس به استادیوم رفت. با یک لباس مشکی میدی و کت سبز و یک جفت کفش پاشنه بلند نقره‌ای براق، باورنکردنی به نظر می‌رسید. در صدر فهرست جواهراتش هم حلقه نامزدی الماس ۶۰۰ هزار پوندی که رونالدو به او داده بود، می‌درخشید. او همچنین یک ست گردنبند و دستبند ۴۵۰۰۰۰ پوندی و یک حلقه در انگشت دیگرش به ارزش ۳۰۰۰۰۰ پوند داشت.

علاوه بر همه اینها، ساعت رولکس طلای الماس نشان به ارزش ۴۰۰ هزار پوند هم پوشیده بود. اما این همه ماجرا نیست؛ جورجینا یک دستبند الماس ۵۰۰۰۰ پوندی هم داشت و یک کیف ۷۰۹۰ پوندی شنل هم در دست گرفته بود. با یک جفت گوشواره الماسش ارزش جواهراتش در روز مسابقه بیش از ۲ میلیون پوند تخمین زده شده است.

حامی رونالدو

جورجینا همان روز تعدادی عکس از حضور خود در ورزشگاه منتشر کرد و علیه فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال صحبت کرد. در کمال ناباوری، رونالدو در آن بازی نیمکت‌نشین شده بود. جورجینا در اینستاگرامش نوشت: «به پرتغال تبریک می‌گویم. وقتی ۱۱ بازیکن سرود ملی را می‌خواندند تمام دوربین‌ها تو را نشان می‌دادند. چه تاسف‌آور است که نتوانستیم از حضور بهترین بازیکن جهان در ۹۰ دقیقه بازی لذت ببریم. هواداران لحظه‌ای از صدا کردن نام تو دست نکشیدند. امیدوارم خدا و دوست عزیزت فرناندو دست به دست هم بدهند و ما را یک شب دیگر غرق شادمانی کنند.»

این یکی از معدود دفعاتی است که یکی از زنان فوتبالیست‌ها جرات کرده تا آشکارا از تصمیم مربی شریک زندگی خود انتقاد کند.

عکس‌های صحرای داغ

جورجینا از بودن در قطر نهایت استفاده را می‌برد و حتی یک عکاسی بداهه به سبک کیم کارداشیان در صحرا انجام داد. او قبل از بازی پرتغال با سوئیس یک لباس سبز ارتشی به تن کرد و روسری طرح‌دار لویی ویتون دور خود بست و این بار با گیس بلندش به ظاهر ساده‌تر رضایت داد. در عکس‌های دیگرش با کت بلند آدیداس و یک عینک آفتابی شیک دیده می‌شود. خواهرش ایوانا نیز تصویری از خودشان را منتشر کرد و نوشت: «کویر قطر. تجربه فوق‌العاده. چه لحظات خوبی داشتیم!!!»

ساخت برند

جورجینا در بدو ورود به قطر با یک کیک غول‌پیکر کریستیانو رونالدو مورد استقبال قرار گرفت.

جورجینا با ۴۰٫۳ میلیون فالوور، بیشترین تعداد هواداران را در بین زنان فوتبالیست‌ها در اینستاگرام دارد. نزدیکترین رقیب او پری ادواردز خواننده لیتل میکس و نامزد الکس اوکسلید چمبرلین است که ۱۶.۵ میلیون فالوور دارد.

او که در زمان آشنایی با رونالدو در فروشگاه گوچی کار می‌کرد، تبدیل به تاجر، مدل و سفیر برند شده است. اوایل سال جاری هم با نمایش زندگی واقعی خود در مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» قدم بزرگی برداشت. او در این مستند واقعیت زندگی خودش را بیان می‌کند و از عشقی که بین او و رونالدو وجود دارد حرف می‌زند.

گفته می‌شود جورجینا اکنون در حال برنامه‌ریزی برای ازدواج با رونالدو است. رونالدو در مصاحبه‌ای با پیرز مورگان در سال ۲۰۱۹ گفت که آرزوی مادرش این است که ازدواج او و جورجینا را ببیند. او گفت: «حتماً یک روز ازدواج خواهیم کرد.»

نظر شما