شناسهٔ خبر: 57565850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لیگ برتر والیبال زنان؛

خط و نشان مدعیان قهرمانی برای رقبا

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان با پیروزی ذوب آهن اصفهان و پیکان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه 18 آذرماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، اصفهان و شهرکرد پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر زنان تیم‌های ذوب آهن و طلوع‌مهر یزد در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اصفهان سه بر صفر میهمان خود را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

طلوع‌مهر در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 9 و 25 بر 14 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا ششمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

بازیکنان تیم ذوب‌آهن در این مسابقه با هدایت فاطمه شعبان خمسه به میدان آمدند و این باشگاه در نیم فصل به همکاری خود با پریسا بحرینی سرمربی خود پایان داد.

آذر منشئی و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که یک ساعت و 18 دقیقه طول کشید. زینب حقی و هدیه صابری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.


همچنین تیم والیبال بانوان پیکان امروز در شهرکرد میهمان جهانبین چهارمحال و بختیاری بود که خودروسازان توانستند این دیدار را سه بر صفر برنده از زمین خارج شوند.

والیبالیست‌های پیکان ست اول را ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند و در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۷ به برتری رسیدند و ست سوم را نیز ۲۵ بر ۷ برنده شدند.

دیدارهای این هفته رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، اولین دیدار از دور برگشت این رقابت‌ها بود که پیکان توانست دور دوم مسابقات را نیز با پیروزی آغاز کند.

نظر شما