شناسهٔ خبر: 57565503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد؛

اعمال مدرک ۲۸ هزار فرهنگی در طرح رتبه‌بندی

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۸ هزار معلم در طرح رتبه‌بندی معلمان باید بر اساس آخرین مدرک تحصیلی شرایطشان در نظر گرفته و احکام آنها صادر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی ظهر جمعه در آئین آغاز عملیات احداث مجتمع آموزشی دارالفنون در اردبیل اظهار کرد: خیرین در استان اردبیل آستین همت بالا زدند تا در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی اقدامات مؤثری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: احداث مدرسه دارالفنون در اردبیل به همت بانک عامل و خیرین فرصت خوبی را فراهم کرده ولی انتظار ما این است که در محلات ۱۳ گانه اردبیل نیز چنین مجموعه آموزشی احداث و راه‌اندازی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر آموزش و پرورش برای احداث مدرسه حیات طیبه در مناطق ۱۳ گانه اردبیل خبر داد و گفت: اهالی این مناطق محروم انتظار دارند تا بیشتر از تجهیزات و امکانات مناسب آموزشی و تربیتی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام موسوی فرهنگیان را فنداسیون تعالی جامعه بیان کرد و افزود: بالندگی و ترقی هر جامعه به دست آموزش و پرورش است و حتی جلوتر از دانشگاه‌ها باید به آموزش و پرورش بها بدهیم چرا که اصلی‌ترین رکن تربیتی و آموزشی در مدارس و نظام تعلیم و تربیت رخ می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیاری از معلمان از نحوه اجرای رتبه‌بندی ناراضی هستند و معتقدند به معنای واقعی رتبه‌بندی انجام نشده است.

حجت‌الاسلام موسوی گلایه برخی از معلمان را از اعمال نشدن حق مرزی و آخرین مدرک تحصیلی یادآور شد و اضافه کرد: شایسته است تا مشکلات معیشتی معلمان به صورت جدی رفع شده و امکان تقویت نظام و پرداخت برای معلمان فراهم آید.

وی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داده تا اعمال مدرک برای ۲۸ هزار نفر از معلمان در صدور احکام رتبه‌بندی برطرف شود که در این زمینه اقدامات مؤثری نیز در حال انجام است.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر وضعیت رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام آنها انجام شود چرا که تأخیر و تعلل در این زمینه نارضایتی‌ها و گلایه‌های جدی را به همراه دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه افتخارات امروز کشور از آموزش و پرورش است و باید در فرآیند استخدام سه درصد حق معلولان نیز مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما