شناسهٔ خبر: 57565127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله پایانی لیگ فرنگی| فولاد به سپاهان رسید؛ کامبک قهرمان امیدهای جهان در مصاف با قیطاسی

تیم فولاد خوزستان با غلبه بر دانشگاه آزاد به فینال لیگ برتر کشتی فرنگی رسید تا حریف سپاهان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از شکست مقاومت البرز مقابل فولاد مبارکه سپاهان در اولین مبارزه نیمه‌نهایی لیگ برتر فرنگی و فینالیست شدن تیم اصفهانی، دومین مسابقه نیمه‌نهایی بین دو تیم فولاد خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی قم در سالن بدون تماشاگر هفت‌تیر تهران آغاز شد.

هدایت تیم فولاد را حسین اسفندیاری و مربیگری تیم دانشگاه آزاد را روح‌اله میکائیلی برعهده داشتند. همانطور که انتظار می‌رفت تیم فولاد از سد دانشگاه آزاد گذشت و به فینال رقابت‌ها رسید تا حریف سپاهان شود.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (نام کشتی‌گیران فولاد خوزستان ابتدا آمده است)

فولاد خوزستان 6 – دانشگاه آزاد اسلامی قم 4

وزن 55 کیلوگرم: پویا دادمرز قهرمان امیدهای جهان و عضو سبک وزن تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد در مبارزه‌ای پر افت و خیز با نتیجه 10-5 مهدی جواهری را از پیش رو برداشت.

وزن 130 کیلوگرم: امین قاسمی منجزی قهرمان آسیا از سد مهدی علیاری دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جهان گذشت. علیاری به تازگی تغییر وزن داده و قصد دارد کارش را در چرخه انتخابی تیم ملی در سنگین‌وزن دنبال کند.

وزن 60 کیلوگرم: مهرداد مردانی با نتیجه 6-یک مغلوب امیرحسین خوانساری شد تا قمی‌ها اولین بردشان در این مسابقه را دشت کرده و نتیجه تیمی 2-یک به سود فولاد شود.

وزن 97 کیلوگرم: مهدی فلاح با نتیجه یک یک از سد وحید دادخواه گذشت.

وزن 63 کیلوگرم: ایمان محمدی قهرمان امیدهای جهان درحالیکه 3-یک از رضا قیطاسی عقب افتاده بود، توانست امتیازهای از دست داده را جبران کرده و  در کامبکی تماشایی درنهایت این مبارزه را 11 -4 به سود خود تمام کرد تا تیم فولاد خوزستان 4-یک از حریف پیش بیافتد.

وزن 87 کیلوگرم: علی شریفی 10-یک مغلوب مهدی ابراهیمی شد تا دانشگاهی‌ها به دومین برد خود رسیده و نتیجه 4-2 به سود فولاد شود.

وزن 67 کیلوگرم: محمدجواد رضایی 9-صفر کرامت عبدولی را شکست داد.

وزن 82 کیلوگرم: پژمان پشتام دارنده مدال برنز جهان در سال 2021 در مصاف با سیداحسان موسوی با نتیجه 4-صفر پیروز شد تا فولاد خوزستان 6-2 از دانشگاه آزاد پیش افتاده و فینالیست شود.

وزن 72 کیلوگرم: امیرحسین حاجی‌پور 4-یک مغلوب امیر عبدی شد تا دانشگاه آزاد به سومین پیروزی خود در این مسابقه برسد.

وزن 77 کیلوگرم: امین کاویانی و علیرضا ارقش برگزار کننده آخرین مبارزه نیمه‌نهایی بودند که در پایان 6 دقیقه کشتی، این ارقش  بود که  10-2 از سد  کاویانی‌نژاد گذشت تا دانشگاه آزاد به چهارمین بردش رسیده و درنهایت تیم فولاد خوزستان 6-4 این مسابقه را به سود خود تمام کند.

به این ترتیب مبارزه رده‌بندی لیگ برتر فرنگی از ساعت 15 امروز (18 آذر) بین دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم و مقاومت البرز برگزار خواهد شد و پس از آن نیز مسابقه فینال را تیم‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما