شناسهٔ خبر: 57561560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کسی می داند در اردوی تیم ملی کامرون چه خبر بود؟

پشت پرده اختلاف سانگ و اونانا در ویدیوی لو رفته (عکس)

کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کلیپی لو رفته از ریگوبرت سانگ سرمربی تیم ملی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن از دلیل اختلافش با آندره اونانا دروازه بان تیم ملی در جریان حضور این تیم در جام جهانی 2022 صحبت می کند.
سانگ در کمال تعجب تصمیم گرفت دروازه بان اینترمیلان را از بازی دوم کامرون مقابل صربستان در جام جهانی حذف کند تا دویس اپاسی جایگزین او شود. برخی گزارش‌ها در آن زمان حاکی از این بود که سرمربی تیم ملی کامرون این تصمیم را بعد از اختلاف نظر با اونانا بر سر سبک بازی او اتخاذ کرده است.

این ویدئو که پنج‌شنبه منتشر شد در توییتر جنجال گسترده ای را در میان هواداران کامرونی به راه انداخته است. برخی منتقد اعتبار صحبت های سانگ بودند و برخی از فضای متشنج تیم ملی کامرون شاکی بودند که باعث شده تا محتویات چنین بحث های خصوصی به بیرون درز کند.

سانگ در این ویدیو شرح می دهد که اونانا در تمرینات انفرادی رفتار می کند و در بازی ها هم شاهد ریسک‌های خطرناکی از او هستیم. سرمربی کامرون تاکید کرد که در مورد سبک بازی با دروازه‌بان تیمش صحبت کرده اما اونانا اعلام کرده که نمی‌خواهد صحبتی با او داشته باشد.

پس از انتشار این ویدئو، اونانا توییتی را منتشر کرد که در آن به طور غیرمستقیم به مربی خود پاسخ داده و اظهارات او را تکذیب کرده است. اونانا گفت: "در دنیایی که دروغ کار رایجی است، گفتن حقیقت باعث می شود که شما شکست بخورید. اما در نهایت با گذشت زمان همه چیز مشخص خواهد شد."

فدراسیون فوتبال کامرون تا این لحظه هیچ واکنشی در خصوص کلیپ فاش شده اخیر نشان نداده است. کامرون در جام جهانی 2022 با شکست در اولین بازی، مساوی در بازی دوم و با وجود پیروزی مقابل برزیل در بازی سوم، از صعود به دور حذفی بازماند. برزیل در این گروه با 6 امتیاز همراه با سوئیس جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد.

نظر شما