شناسهٔ خبر: 57561549 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش ۷ درصدی جرائم مهمه در کرمانشاه/کشف ۱۴ تن چوب قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : در هشت ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد در جرائم مهمه از نظر وقوعات کاهش داشته‌ایم .

صاحب‌خبر -

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : در هشت ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد در جرائم مهمه از نظر وقوعات کاهش داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در بسیاری از جرائم همچون سرقت منزل ۷ درصد، سرقت خودرو ۱۴ درصد و سرقت در امکان خصوص و دولتی ۱۱ درصد کاهش وقوع سرقت را شاهد هستیم.

رئیس پلیس آگاه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه امسال موردی از سرقت از طلافروشی‌ها و بانک‌ها در استان نداشتیم.

وی در توضیح کشفیات، افزود: ۱۹ درصد در بحث جرائم مهمه به نسبت مدت مشابه سال گذشته، آمار‌ها افزایشی بوده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور از باب جرائم خرد نسبت به مدت مشابه ۹ درصد افزایش وقوعات و از لحاظ کشفیات نیز ۸ درصد افزایش کشف را شاهد هستیم.

وی یادآور شد: شاهد افزایش ۲۹ درصدی کشف در حوزه سرقت‌های مسلحانه هستیم.

کرمی گفت: دستگیری سارقان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

۱۴ تن چوب قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴ تن چوب قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان "کنگاور" خبر داد.

علی اکبر جاویدان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن گشت پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر دادند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب کامیون‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی آن‌ها را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از کامیون‌های توقیفی، ۱۴ تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: کشفیات قاچاق در ۸ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است .

نظر شما