شناسهٔ خبر: 57561493 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی روگ لایت Hellboy رسما معرفی شد

امیرحسین رنجبر

صاحب‌خبر -

شرکت گود شپرد اینترتینمنت (Good Shepherd Entertainment) از بازی Hellboy Web of Wyrd رونمایی کرد، یک عنوان اکشن جدید که بر اساس سری کمیک مایک میگنولا (Mike Mignola) ساخته می‌شود.

در اعلامیه رسمی آمده است:

به خانه پروانه‌ها خوش آمدید، خانه‌ای اسرارآمیز که توسط غیبت‌شناس Pasquale Deneveaux ساخته شد تا دروازه‌ای را به Wyrd باز کند، شبکه‌ای وسیع و بین‌بعدی که فراتر از دنیای ما است. وقتی یک مامور B.P.R.D در داخل عمارت ناپدید می‌شود، این به پسر جهنمی و تیم مامورانش بستگی دارد که اسرار ممنوعه را کشف کنند.

جزئیات در حال حاضر کمی محدود هستند، اما Hellboy Web of Wyrd که توسط استودیوی آپستریم آرکید (Upstream Arcade) توسعه می‌یابد، نوید یک خط داستانی غنی را می‌دهد که با همکاری خالق سری مایک میگنولا ساخته شده و همچنین برای تداعی تصاویر محبوب سری توسعه یافته است.

در مورد کاری که در زمان عرضه Web of Wyrd انجام خواهید داد، صحبت از اکتشاف و مبارزه است که بازیکنان را در نبرد‌های بزرگ و پر دامنه درگیر می‌کند، نبردی که توسط یک هیولای بزرگ و خطرناک میزبانی می‌شود.

هیچ تاریخ انتشاری برای Hellboy Web of Wyrd وجود ندارد اما بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد.

mehmeh

نظر شما