شناسهٔ خبر: 57561301 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

ترکیبی معجزه‌ آسا برای درمان آرتروز و پوکی استخوان

سنجد برای ترمیم شکستگی، ترک استخوان و پوکی استخوان بی‌نظیر است؛ پودر هسته سنجد، غضروف‌ساز بوده و برای ترمیم مفاصل و کمردرد می‌توان آن را با شیر میل کرد.

صاحب‌خبر -

در ادامه با ترکیبی معجزه‌ آسا برای درمان آرتروز و پوکی استخوان آشنا می شوید. از خواص عجیب پودر سنجد غافل نشوید. امروزه شیوع و گسترش بیماری‌های مفصلی نظیر آرتروز و پوکی استخوان به‌ویژه در زنان تبدیل به کابوسی وحشتناک در بسیاری از کشور‌ها شده است. پوکی استخوان، چهارمین عامل مرگ‌ومیر در جهان است و از هر ۴ نفر بالای ۲۵ سال، یک نفر مبتلا به آن است.

به نقل از همشهری؛ پورد سنجد سرشار از فیبر و منبع غنی از کلسیم است. سنجد برای ترمیم شکستگی و ترک استخوان، بی‌نظیر است و در درمان پوکی استخوان به‌عنوان چهارمین عامل مرگ‌ومیر در جهان اثرات معجزه‌آسایی دارد؛ می‌توان گفت همه بیماران مبتلا به پوکی استخوان از سنجد، غافل بوده‌اند.

درمان پوکی استخوان

پوکی استخوان یکی از بیماری‌های بسیار آزار دهنده است. بر اساس تحقیقات از هر چهار نفر یک نفر مبتلا به پوکی استخوان است. برای درمان معجزه آسای پوکی استخوان می‌توانید از پودر سنجد با شیر استفاده کنید. خوردن مخلوط سنجد و شیر به مدت چهارده روز اثرات معجزه آسای خود را به شما نشان خواهد داد. اگر این رژیم را برای دو ماه یا بیشتر ادامه دهید یک روش درمانی مکمل بسیار عالی برای مبارزه با پوکی استخوان شما خواهد بود.

رفع کمر درد با پودر سنجد و شیر

از تاثیر سنجد در درمان درد‌های مفصلی می‌توان به رفع کمردرد اشاره کرد. خواص دیگر این معجون می‌توان به درمان کمر درد اشاره کرد. پودر هسته سنجد غضروف ساز است، مصرف آن می‌تواند برای ترمیم مفاصل و درمان کمر درد بسیار مفید و موثر باشد.

درمان آرتروز

مصرف سنجد و شیر برای درمان آرتروز ثابت‌شده است. مصرف این معجون حتی از خوردن استامینوفن هم موثرتر است.

پودر سنجد را چگونه تهیه و مصرف کنیم

اگر می‌توانید، خودتان تعدادی سنجد تازه را با پوست و گوشت و هسته آسیاب‌کنید، اما اگر آسیاب ندارید یا نگران‌هستید، هسته سنجد، آسیاب شما را خراب‌کند، می‌توانید پودر سنجد آماده تهیه‌کنید.

یک قاشق غذاخوری پودر را در یک لیوان شیر، بریزید و با یک قاشق غذاخوری عسل آن را شیرین کنید و روزانه یک وعده از آن را با غذا یا میان‌وعده میل کنید.

با ۱۴ روز خوردن این معجون ساده، درمان آرتروز و پوکی استخوان را مشاهده کنید؛ ۷۰ یا ۷۲ روز مصرف آن، مکمل درمانی بسیار مناسبی برای مبارزه با پوکی استخوان و آلزایمر است.

نظر شما