شناسهٔ خبر: 57561275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مأموریت جدید یحیی به آنالیزورها و مهاجمان پرسپولیس؛ فیلم بازی ایران و انگلیس را تماشا کنید!/ فرمول سرمربی پرسپولیس برای گل زدن به حسینی

شنیده‌ها در آستانه دربی حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی فرمول جالبی برای گشودن دروازه سید حسین حسینی گلر استقلال پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

ظاهرا سرمربی پرسپولیس از آنالیزورهای تیمش خواسته است فیلم ۶ گلی را که سید حسین حسینی از تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خورده را بریده و با آنالیزدقیق در اختیار مهاجمان پرسپولیس قرار دهند تا با دقت تماشا کنند!

به نظر می‌رسد جدای از مسائل فنی این اقدام یحیی گل محمدی برای بالا بردن روحیه مهاجمان تیمش در تقابل با گلر ملی پوش استقلال در دربی بوده باشد.

سیدحسین حسینی شاید اصلا تصورش را نمی‌کرد بتواند مقابل انگلیس به میدان برود اما ... کاپیتان استقلال درحالی که مشغول تماشای بازی تیم ملی ایران بود ناگهان علیرضا بیرانوند نقش بر زمین شد و قادر به ادامه بازی نبود. کی‌روش هم به همین دلیل دستور داد حسینی به میدان برود. این در حالی بود که خیلی‌ها تصور می‌کردند امیر عابدزاده با توجه به تجربه بیشتر در تیم ملی و بازی در لیگ اسپانیا جانشین علیرضا بیرانوند شود اما چنین نشد.

شکست ایران مقابل انگلیس آنهم با یک نتیجه سنگین موجب تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد. بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال بعد از بازی به انتقاد از شرایط تیم ملی در این بازی پرداختند و نسبت به تصمیم کارلوس کی‌روش در انتخاب حسین حسینی انتقاد کردند. برخی نیز معتقد بودند کاپیتان استقلال روی گل‌های خورده از انگلیس خیلی مقصر نبوده و مشکل خط دفاعی و ناهماهنگی بازیکنان این نتیجه را رقم زده است.

با این وجود خوردن ۶ گل در یک مسابقه برای هر دروزاه بانی می‌تواند سخت و دشوار باشد. با این وجود کارلوس کی‌روش در دیدار با ولز باز هم به سید حسین حسینی اعتماد کرده و از کاپیتان استقلال درون دروازه تیم ملی استفاده کرد. انصافا حسینی هم در دیدار با ولز خوش درخشید و یکی از عوامل اصلی پیروزی شیرین تیم ملی کشورمان در این بازی بود.

به رغم این درخشش اما یحیی گل محمدی معتقد است مهاجمان پرسپولیس می‌توانند با الگو قراردادن بازیکنان انگلیس دروازه کاپیتان استقلال را در دربی باز کنند.

سرمربی پرسپولیس از همین حالا کارهای روحی و روانی برای افزایش اعتماد به نفس بازیکنان خود را آغاز کرده و امیدوار است با استفاده از این فرمول بتواند بر استقلال رقیب سنتی خود غلبه کند.

نظر شما