شناسهٔ خبر: 57561231 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

میثم کزازی کارگردان فیلم شین: به خاطر حرف‌های شهاب، بیلبوردمان پایین آمد

میثم کزازی کارگردان فیلم شین گفت: از معدود فیلم‌های گونه دلهره آور سینمای ایران با عنوان شین با پخش رسانه‌فیلمسازان در اواخر شهریور اکران شد و همچنان روی پرده است البته به خاطر حرف‌های شهاب، بیلبوردمان پایین آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز؛ میثم کزازی درباره وجه تسمیه عنوان فیلم به مجله اطلاعات هفتگی گفت: انتخاب عنوان شین به خاطر شیرین قصه ماست که بچه پنهانی و غیررسمی پدر بود پس نامش را به صورت شین کنار نام برادرانش نگاشته‌اند.

وی ادامه داد: اینکه گفته‌اند انتخاب نام شین به خاطر حضور شهاب حسینی در فیلم بوده، درست نیست، چون شهاب آن قدر نامش بزرگ است که نیازی به این چیز‌ها نداشته باشد. مخاطبی که فیلم را ندیده دلش می‌خواهد بداند چرا شین؟ و مخاطبی که فیلم را دیده می‌فهمد هدف چه بوده.

میثم کزازی درباره اقبال مخاطبان به فیلمش بیان داشت: اکران فیلم از ۲۷ شهریور و قبل از اتفاقات اجتماعی شروع شد و برنامه‌های زیادی برای اکران داشتیم که به دلیل شرایط اجتماعی، نشد. بیلبورد‌های مان هم به خاطر حرف‌های شهاب پایین آمد. البته فیلم تا قبل از اتفاقات اخیر فروش خوبی داشت و به نظرم بعدتر در اکران آنلاین و شبکه خانگی هم دیده خواهد شد…

منبع: خبرفوری

نظر شما