شناسهٔ خبر: 57560707 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محفل انس با قرآن کریم در تاکستان برگزار شد

قاریان برتر ملی و بین المللی در محفل انس با قرآن کریم در شهر تاکستان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ محفل انس با قرآن کریم روز پنجشنبه در مسجد حضرت قمربنی هاشم (ع) شهرتاکستان برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد علی غلامی و قاریان برتر شهرستان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

33333

در این مراسم  حجت الاسلام عباس پور مسئول کارگروه محافل اوقاف استان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه به اهمیت برگزاری محافل قرآنی اشاره کرد و گفت: برپایی محافل قرآنی برکات و ثمرات زیادی دارد و با این برنامه ها امیدواریم گامی درمسیر ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان برداشته شود.

وی گفت؛ برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان تاکستان در حاشیه برگزاری چهل وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله کشوری  که در رشته آوها و نغمات دینی  به میزبانی اداره کل  اوقاف  وامور خیریه استان قزوین از ۱۹  آذر  لغایت ۲۳ آذر در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود شاهد حضور قاریان برجسته ملی و بین المللی  و قاریان برتر استانی و شهرستانی هستیم که با استقبال خوب علاقمندان به قرآن همراه شده است.

همچنین پس از اجرای گروه تواشیح مهاجر الی الله شهر تاکستان از چند تن از فعالان قرآنی شهرتاکستان تقدیر شد.

211÷

در این مراسم آهنی فرماندار شهرستان تاکستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، فرمانده نیروی انتظامی و سپاه تاکستان و دیگر مسئولان محلی و استانی در کنار جمعی از خانواده های شهدا و شهروندان متدیّن شهر، نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما