شناسهٔ خبر: 57560145 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آموزش مکانیکی خودرو برای بانوان

ورود به دنیای تعمیرات مکانیکی خودرو ممکن است برای بسیاری از بانوان جذاب باشد.

صاحب‌خبر -

اگر در این دسته افراد قرار دارید و به دنبال آموزش مکانیکی خودرو برای بانوان هستید، مطالعه این مطلب می‌تواند شما را به طور دقیق راهنمایی کند تا علاوه بر انتخاب بهترین روش یادگیری این حرفه، مسیری صحیح را برای رسیدن به تخصص مورد علاقه خود طی کنید.
با ما همراه باشید تا شما را دوره های فنی حرفه ای برای بانوان آشنا کنیم.

آیا ثبت نام آموزش مکانیک خودرو برای بانوان امکان پذیر است؟

پاسخ به این سوال نیازمند بررسی جزئیات بیشتری است اما اگر بخواهیم به صورت کلی به آن جواب دهیم باید بگویم بله؛ در صورت پیدا کردن آموزشگاه مناسب(که در ادامه چند مورد از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد)، می توانید در کلاس‌های اموزش مکانیکی برای بانوان شرکت کنید.

در واقع کسب دانش و تجربه در رشته مکانیک خودرو برای بانوان چیز چندان جدیدی نیست اما اینکه بتوانید موارد تئوری را این بار به صورت عملی در تعمیرگاه آموزشی و لمس و تجربه کنید، نیازمند بررسی دقیق و انتخاب آموزشگاه مناسبی است که به هنرجویان خانم خود نیز اجازه دست به آچار شدن می‌دهد.

ویژگی های یک آموزشگاه مکانیک خودرو خوب برای بانوان

ویژگی های یک آموزشگاه مکانیک خودرو برای بانوان را به صورت خلاصه می‌توان در موارد زیر جای داد:

  • فضای امن و قابل اطمینان

  • دسترسی آسان از طریق حمل و نقل عمومی و خودروی شخصی

  • برخورداری از تجهیزات کافی برای آموزش

  • امکان تمرین عملی تعمیرات خودرو در کارگاه

برای یادگیری هرچه بیشتر در کلاس های آموزش مکانیکی بانوان، فضای کلاس ها باید امن باشد!

اصلی ترین و اولین توصیه ما به بانوانی که به دنبال آموزش مکانیکی هستند، انتخاب محلی است که در کلاس های دوره به آن ها احساس امنیت و آرامش بدهد.

آموزش مکانیکی خودرو برای بانوان


به همین دلیل است که شرکت در کلاس‌های آموزشی در مراکز کاملاً خصوصی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است حتماً در آموزشگاه های فنی و حرفه ای به یادگیری این حرفه بپردازید.

دسترسی آسان از دیگر ویژگی های مهم آموزشگاه مکانیک خودرو برای بانوان

مورد بعدی که پیش از ثبت نام در آموزش مکانیکی بانوان باید به آن توجه شود، مسیر ساده و امکان دسترسی به آموزشگاه با استفاده از روش های مختلف است.
برای مثال اگر در شهر تهران قصد شرکت در کلاس های آموزش مکانیک خودرو را داشته باشید، باید مطمئن شوید که این مرکز علاوه بر دسترسی با استفاده از مترو و BRT از طریق خودروی شخصی نیز به سادگی قابل دسترسی است.
شاید بتوان گفت بیرون بودن از طرح ترافیک یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب یک آموزشگاه مکانیک خودرو مناسب بانوان است.

برخورداری از تجهیزات کافی برای آموزش مکانیک خودرو

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان انتخاب آموزشگاه مکانیک خودرو برای بانوان، انتخاب مرکزی است که تجهیزات کافی برای آموزش تعمیرات خودرو داشته باشد.
این تجهیزات شامل موارد زیر خواهند بود:

  • انواع ابزار

  • موتورهای خودروهای مرسوم در بازار

  • انواع گیربکس خودرو

  • انواع جک و غیره

یک آموزشگاه مکانیک خودرو مناسب برای بانوان باید تعمیرگاه اختصاصی داشته باشد!

تصور کنید مانند اکثر آموزشگاه های مکانیکی شهر تهران برای بانوان، قرار باشد آموزش عملی خود را در مغازه های مکانیکی متفاوت و به صورت گردشی تجربه کنید.
بدون شک در چنین حالتی موارد ناخوشایندی را تجربه خواهید کرد. این در حالی است که بر اساس اطلاعات ما، تنها ۲ آموزشگاه فعال در سطح شهر تهران وجود دارند که برای آموزش مکانیک خودرو بانوان از تعمیرگاه اختصاصی مختص به خود آموزشگاه استفاده می کنند.

معرفی ۲ بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو برای بانوان در تهران

در این بخش می‌خواهیم به معرفی دو مورد از آموزشگاه های مکانیکی برای بانوان در شهر تهران بپردازیم.

آموزشگاه فنی حرفه ای ایران ILO برگزار کننده دوره های مکانیکی برای بانوان

آموزشگاه ایران ILO با شعار زیر فعالیت خود را در زمینه آموزش فنی و حرفه ای آغاز کرده است:

داشتن یک مدرک معتبر بین المللی، می‌تواند شما را برای ورود به دنیای کار در داخل و یا خارج از کشور کمک کند. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری، مجازی و یا ترکیبی ما، خود را برای شرکت در آزمون عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای آماده کنید و در رشته‌هایی مانند اتومکانیک، برق، کامپیوتر و آرایشگری مردانه مدرک بین المللی بگیرید.

آموزش مکانیکی خودرو برای بانوان

این مجموعه در مورد کلاس های مکانیکی خود می گوید:
کلاس های دوره آموزش مکانیک خودرو ایران ILO، به صورت صد در صد عملی و با استفاده از تجهیزات روز برگزار می‌شود. جالب است بدانید که در برخلاف سایر آموزشگاه‌های فعال در آموزشگاه ما، کارآموزان، تجربه عملی واقعی کار بر روی انواع خودرو سواری روز موجود در بازار از جمله موتور TU۵، موتور EF۷، XU۷ و سایر موتورهای موجود بر روی خودروهای تولید داخل از جمله ۲۰۶، سمند، پرشیا، دنا، رانا، تیبا، ساینا، ال نود، پژو و غیره را خواهند داشت.
ضمناً شرکت کنندگان در کلاس های دوره مکانیکی ما، علاوه بر یادگیری مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار، امکان مدرک معتبر ILO از سازمان فنی و حرفه ای را خواهند داشت که با ترجمه رسمی به زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها در تمامی کشورهای عضو سازمان جهانی کار دارای ارزش و اعتبار خواهد بود.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش مکانیک خودرو برای بانوان در این آموزشگاه به صفحه دوره مکانیکی ایران ILO مراجعه کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون برگزار کننده دوره های مختلف فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون یکی دیگر از مراکزی است که با کلاس های مکانیک خودرو را برگزار می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های این مجموعه می توانید از صفحه https://darr.ir/product/mekanik-khodro/ بازدید کنید.

از بزرگترین مزیت های این شرکت در کلاس های این دو آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از تعمیرگاه اختصاصی

  • ارائه مدرک بین المللی

  • برگزاری کلاس های ۶ تا ۸ نفره، که باعث بهبود یادگیری در مقایسه با کلاس های ۱۰ نفر به بالا خواهد بود

هزینه ثبت نام در کلاس آموزش مکانیک خودرو برای بانوان

بر اساس نرخ تعرفه سازمان فنی و حرفه ای کل کشور کلاس های دوره آموزش مکانیکی خودرو برای بانوان در سال ۱۴۰۱ برابر با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

چنانچه به اطلاعات بیشتری در زمینه آموزش مکانیک خودرو بانوان نیاز دارید، توصیه می کنیم به وب سایت https://iranilo.com مراجعه کنید.

نظر شما