شناسهٔ خبر: 57559370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

اسکلت ۲۴۹ واحد مسکونی مناطق زلزله زده خوی نصب شد

ارومیه - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: اسکلت ۲۴۹ واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی نصب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر برزگر عصر پنجشنبه در بازدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: همچنین تاکنون در ۱۴۶ واحد مسکونی عملیات دیوارچینی و در ۶۳ واحد مسکونی عملیات اجرای سقف به پایان رسیده است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تعمیری و احداثی در قالب کمک بلاعوض دولت، اظهار کرد: ضمن تأمین مصالح ساختمانی از این محل، تاکنون به سه هزار و ۱۵۳ واحد تعمیری و احداثی این تسهیلات (۵۰۰ میلیون ریالی) پرداخت شده است.

برزگر تاکید کرد: ادامه فرایند ساخت و ساز نیازمند همکاری بانک‌های استان در تأمین و پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کمک به ساخت مسکن به مردم زلزله زده خوی است.

وی افزود: با توجه به اقلیم منطقه امیدواریم بانک‌های عامل رفاه، ملت، مسکن و تجارت با تسریع در پرداخت این تسهیلات به پایان فرآیند ساخت و ساز پیش از شروع فصل سرما کمک کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشو در حدود ۲ ماه گذشته پس از زمین لرزه ۵.۴ ریشتری خوی، برای سومین بار از این مناطق بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی و کارشناسان این نهاد برگزار شد، نیکزاد در گفت وگوی مستقیم با مردم در روستاهای مرتضی قلی کندی، خنجرخان و بایرام کندی و همچنین شهر دیزج دیز مطالبات مردمی را از نزدیک بررسی کرد.

نظر شما