شناسهٔ خبر: 57558853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

تصادف هولناک در زنجان / ۱۰ نفر کشته و مصدوم شدند!

داریوش تقی‌لو رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، از تصادف پژو با پراید در زنجان با ۱۰ فوتی و مصدوم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با پراید، ۵ نفر مصدوم و ۵ نفر جان باختند.

داریوش تقی‌لو، در رابطه با حادثه تلخ رانندگی در عوارضی سرچم به سمت اردبیل، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۶ امروز (۱۷ آذرماه) دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در سه‌راهی سرچم، ۲ کیلومتر بعد از عوارضی سرچم به سمت اردبیل با یکدیگر برخورد کردند.

وی در رابطه با تعداد فوتی‌ها و مصدومان حادثه برخورد پژوه ۲۰۶ با پراید، افزود: متاسفانه در پی برخورد این دو دستگاه سواری، ۵ نفر مصدوم شده و ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

این مسئول در رابطه با تعداد آمبولانس‌های اعزام شده به محل حادثه مذکور، تصریح کرد: ۲ مصدوم حادثه توسط اتوبوس آمبولانس، ۳ مصدوم توسط کد هوایی و یک مصدوم توسط آمبولانس کد اسفناج به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۴ فوتی در حادثه تلخ رانندگی عوارضی سرچم به سمت اردبیل در صحنه به عوامل انتظامی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: گفتنی است حین انتقال یکی از مصدومان حادثه در اتوبوس آمبولانس دچار ارست قلبی تنفسی شد که بلافاصله عملیات احیاء شروع شد ولی متاسفانه موفقیت‌آمیز نبود.

برچسب‌ها:

نظر شما