شناسهٔ خبر: 57557512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با ایام فاطمیه؛

همایش بانوان فاطمی در دیر برگزار شد

بوشهر- همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، همایش بانوان فاطمی با حضور زنان و دختران شهرستان دیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، زنان و دختران شهرستان دیر در دفاع از فرهنگ فاطمی و ارزش‌های اسلام با در دست داشتن تصاویر امام و مقام معظم رهبری و پوسترهایی با مضامین حجاب و عفاف و بیرق‌های منقش به نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها عشق و ارادت خود به این بانوی گرانقدر جهان اسلام و حمایت از فرهنگ فاطمی را نشان دادند.

روحانی و مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم عصر پنج شنبه در اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در مصلای شهدای محراب دیر با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: امروز حضور باشکوه زنان و دختران شهرستان دیر در این مراسم خط بطلانی بر آرزوهای بر باد رفته دشمن و مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب و اسلام است.

حجت الاسلام سیدمحسن آزادی با بیان اینکه باید قدردان این ملت فهیم و دین مدار و با بصیرت باشیم، افزود: در این دو ماه اخیر تمام رسانه‌های دنیا و ۴۰ کشور با هم بسیج و هم پیمان شدند که این ملت را از دین، حیا، عفاف، اسلام و انقلاب جدا کنند ولی با برافراشته شدن پرچم فاطمی در سراسر کشور توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

همایش بانوان فاطمی در دیر برگزار شد

وی گفت: امروز پیام بانوان شهرستان دیر به یزیدیان زمان این است که استکبار جهانی هر کاری که در توان دارد انجام دهد هم نمی‌تواند ما را از فاطمه زهرا سلام الله علیها و دین و انقلاب جدا کند.

آزادی عنوان کرد: مردم با بصیرت و آگاه ما صف خود را از اغتشاشگرانی که قصد به تعطیلی کشاندن کشور داشتند، جدا کردند.

وی تاکید کرد: ملت غیور ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان زد که به فضل خدا روز به روز رسواتر می‌شوند ولی از باطن خود دست برنمی دارند چون اینها مستکبر هستند و مستکبر هرگز حق پذیر نیست.

همایش بانوان فاطمی در دیر برگزار شد

آزادی ابراز کرد: امروز ما مرد و زن در این مکان نورانی جمع شده‌ایم تا به دنیا اعلام کنیم که ما فاطمی و پیرو مکتب فاطمی هستیم.

وی بیان کرد: اگر همه مکتب‌هایی که به اسم زن شعار می‌دهند جمع شوند یک نقطه از افتخارات مکتب فاطمی در کارنامه شأن نخواهند داشت.

آزادی خاطرنشان کرد: مکتب و فرهنگ فاطمی فرهنگ ارزشمندی است که آن چنان به زن ارزش می‌دهد که در بستر تربیت فرزند و مادر بودن و اداره خانواده، مدیریت تربیتی را به زن می‌سپارد و شخصیتی مثل حضرت زهرا سلام الله علیها در مدت کوتاهی که در خانه امیرالمومنین علیه السلام بود پنج فرزند تربیت کرده که هرکدام از آنها افتخار عالم هستند.

وی یادآور شد: در دنیای غرب زن به عنوان ابزار لذت‌جویی مرد و پیشبرد اهداف سیاسی احزاب و مکتب‌های دنیا شناخته می‌شود ولی اصالت و جایگاهی که اسلام به زن می‌دهد قابل مقایسه با این هرزه‌ها نیست.

همایش بانوان فاطمی در دیر برگزار شد

آزادی، تاکید کرد: مکتب فاطمی مکتب مبارزه با انحراف و ظلم است.

شرکت کنندگان در این همایش با قرائت بیانیه ضمن دفاع از ولایت و رهبری و ارزش‌های اسلام و انقلاب از مسئولان برخورد قاطع با رسانه‌های بیگانه و تریبون‌های داخلی و اشخاصی که به امنیت جامعه و فرهنگ عفاف و حجاب متعرض شده‌اند را خواستار شدند.

همایش بانوان فاطمی در دیر برگزار شد

نظر شما