شناسهٔ خبر: 57557203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

رفتار و منش شهید سلیمانی باید الگوی نوجوانان و جوانان قرار گیرد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: رفتار و منش شهید سلیمانی باید الگوی نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نظام و کشور مدیون خون شهداست و ما باید در مسیر شهدا گام برداشته و تلاش کنیم تا عکس شهدا عمل نکنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: امروز حاج قاسم نه صرفاً متعلق به جهان اسلام بلکه متعلق دنیا بوده و برای همه جهانیان الگو شده است و استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن چهره حاج قاسم کرده و خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مناسبت‌های مهمی همچون هفته بصیرت و دهه مقاومت فرصتی مناسب برای تبیین از خود گذشتگی‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان است.

وی ادامه داد: در ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با برپایی پویش‌هایی تحت عنوان «من حاج قاسم هستم و حاج قاسم‌های انقلاب را دوست دارم» می‌توان در معرفی مکتب حاج قاسم به نسل جوان تأثیرگذار بود.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: با برنامه‌های فرهنگی می‌توان نوجوانان و جوانان را با روحیات، رفتار و منش حاج قاسم آشنا کرده و کاری کنیم امثال حاج قاسم الگوی نوجوانان و جوانان ما باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نیز باید رفتار و منش حاج قاسم را الگوی خود در انجام امورات قرار دهند، گفت: خدا نکند روزی برسد مسئولی عکس حاج قاسم و شهدا را صرفاً برای ارتقای جایگاه خود به دیوار اتاق کارش نصب کند که در این صورت ظلم بزرگی به شهدا و آرمان‌های آنها کرده‌ایم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: شهدای دانشجو راهی را برای ایجاد روحیه استکبارستیزی برای دانشجویان امروز هموار کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار به مقابله با استکبار ایستادند و اگر امروز کسی بخواهد از این فضا بر خلاف اصول و عقاید شهدای دانشجو استفاده کند به این شهدا خیانت کرده است.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و اینکه آمریکا نمی‌تواند قدرت امروز ما را ببیند و برای ضربه زدن به ما دست به هر کاری می‌زند و گفت: شبکه‌های اجتماعی بی در و پیکر در بروز اغتشاشات اخیر متهم هستند و با شانتاژهای خبری این رسانه‌های معاند، مطالبات دانشجویان به حد اختلاط دختر و پسر در سلف سرویس دانشکده تنزل کرده است.

نظر شما