شناسهٔ خبر: 57555568 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G از تراشه کوالکام Snapdragon750 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G که چند سال پیش با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه شد، اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی HD+ Super AMOLED Infinity-U است؛ یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G از تراشه کوالکام Snapdragon750 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‌شود. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی می‎‌شود.

علاوه بر این یک دوربین ۲۰ مگاپیگسلی نیز روی نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A42 5G برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات بهره می‌برد.

نظر شما