شناسهٔ خبر: 57555457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهاجری: بی پولی حواشی دیگری را برای تیم درست می‌کند/ بازی با استقلال را به فال نیک می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بحث‌های مالی حواشی دیگری را هم برای تیم ایجاد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در خصوص تساوی مقابل استقلال در دیداری دوستانه، اظهار داشت: از باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که این شرایط را برای ما مهیا کرد یک بازی دوستانه خوب در ورزشگاه آزادی انجام بدهیم. از نظر روحی روانی در ادامه مسیر به ما کمک می‌کند. بعد از تعطیلات لیگ به خاطر جام جهانی اولین بازی جدی ما بود. خداراشکر در شرح وظیفه بچه‌های‌مان بد عمل نکردند. 

وی افزود: اشتباهات فردی داشتیم اما در قالب تیمی مقابل استقلال که از تیم‌های پرمهره و تاثیرگذار کشورمان است، خداراشکر خوب توانستیم مدیریت کنیم. از برخی بازیکنانم گلایه دارم که قطعا با آن‌ها برخورد می‌کنم. در بازی دوستانه نباید اخراجی بدهیم ولی بازی برای‌مان خروجی خوبی داشت. یک بازی دیگر هم با مس رفسنجان داریم. امیدوارم بتوانیم با ذهن، روح، جسم و شرایط فنی بهتری آماده شروع مجدد لیگ شویم.

مهاجری در مورد جذب بازیکن در نیم فصل گفت: الان هم خیلی تلاش کردیم بازیکن اضافه کنیم. یک انتقاد، گلایه یا پیشنهاد به سازمان لیگ داشتم. لیگ را به هر دلیل تعطیل کردید، حالا که این وقفه را ایجاد کردید به تیم‌هایی مثل ما که ظرفیت‌مان محدود است اجازه بدهید بازیکن بگیریم. دو جای خالی هم داریم. در نقل و انتقالات نتوانستیم خوب کار کنیم. نقل و انتقالات را در بازه‌ زمانی گذاشتند که نمی‌دانستم درگیر بازی‌ها باشم یا درگیر نقل و انتقالات، به همین خاطر تمرکز از من، تیم و بازیکن گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: به ویژه که محدودیت بازیکن و ضعف داریم. بازیکن داخلی نتوانستیم بگیریم. بازیکن خارجی هم به خاطر شرایط موجود تیم‌مان، استقبال نکردند. قرارداد هم برایشان فرستادیم اما متاسفانه نیامدند. دو جای خالی داریم و می‌توانستیم در پست‌هایی که نیاز داریم از سهمیه فیفا استفاده کنیم. قطعا به 5-4 بازیکن نیاز داریم. تیم ما برای خوب شدن به یک پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد. باشگاه قول داده که ان‌شاالله همکاری کند. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به مشکلات مالی این تیم، عنوان کرد: مشکلات مالی ما هم تا درصدی حل شده است. از نماینده مسجد سلیمان تشکر می کنم که پیگیری کرد و توانست بین وزارت ورزش و وزارت نفت تفاهمی ایجاد کند. درست است که که همه پول به ما نرسید اما توانست ما را سرپا نگه دارد. یک گلوگاه داریم که امیدوارم فشار بیاورند و بتوانیم از آن استفاده کنیم. 

وی افزود: در استان‌های مختلف کار کرده‌ام اما واقعا مظلوم‌ترین تیم نفت مسجد سلیمان است. امکانات و سخت افزار ضعیف است و از نظر مالی هم از همه تیم‌ها ضعیف‌تر است. یک بودجه‌ای در نظر گرفته شده که به ما بدهند اما 30 درصد تعلق می‌گیرد. حاصلش همین می‌شود. تیمی که با شیب خوبی حرکت رو به بالا دارد، ناگهان می خوابد. بحث‌های مالی حواشی دیگری را هم برای تیم ایجاد می‌کند. این بحث‌ها باعث شد نتوانیم انتظاراتی که در شروع کار ایجاد کردیم را در ادامه داشته باشیم. الان امیدوارم حمایت را ادامه بدهند تا بتوانیم به روال خوب گذشته‌مان برگردیم.

مهاجری در خصوص اینکه آیا نفت مسجد سلیمان برای سقوط نکردن تلاش می‌کند، گفت: نه، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. امتیازات نزدیک به هم است. هنوز جدول خیلی تلاطم دارد. ما می‌خواهیم بمانیم و فوتبال خوبی را بازی کنیم. ان‌شاالله تلاش می‌کنیم به روال خوبمان برگردیم.

وی در مورد اینکه بازی با استقلال خیلی دوستانه نبود و نفت مسجد سلیمان حریفش را تحت فشار گذاشته بود، اظهار داشت: بالاخره از  بازی دوستانه باید مسیر مسابقات اصلی‌مان را پیدا کنیم. به ویژه مقابل استقلال که تیم بزرگی است و اسم بزرگی دارد. به تیم و بازیکنان ما انگیزه داد. مخصوصا اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد. به خاطر همین تشکر کردم چون استقلال در این ورزشگاه می‌توانست با تیم دیگری بازی کند. وقتی ما انتخاب می‌شویم می‌تواند اتفاق خوبی برایمان باشد. این بازی را به فال نیک می‌گیرم که ان‌شاالله بتوانیم با روند بهتری برای شروع لیگ آماده شویم.

پایان پیام/

نظر شما