شناسهٔ خبر: 57554750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

ماجرای درخواست مهم از استقلال

به دنبال برگزاری دیدار استقلال با سپاهان بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی باشگاه استقلال درخواست داده بود، برای رعایت عدالت بین دو تیم بازی برگشت دو تیم هم در استادیوم نقش جهان بدون حضور تماشاگر برگزار شود. اکنون هم به دنبال تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی استقلال – پرسپولیس بدون حضور تماشاگر […]

صاحب‌خبر -

به دنبال برگزاری دیدار استقلال با سپاهان بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی باشگاه استقلال درخواست داده بود، برای رعایت عدالت بین دو تیم بازی برگشت دو تیم هم در استادیوم نقش جهان بدون حضور تماشاگر برگزار شود. اکنون هم به دنبال تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی استقلال – پرسپولیس بدون حضور تماشاگر باشگاه استقلال می گوید، بازی برگشت دو تیم هم باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات در خصوص حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر این چنین گفته است:« قطعا ما از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم اما همانطوری که از قبل اعلام شده حضور تماشاگران در مسابقات با نظر سازمان‌های نظارتی است.»
بر اساس خبرهای رسیده از سازمان لیگ از زمانی که نهادهای نظارتی مجوز حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر را صادر کنند، بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود و سازمان لیگ اصلا چنین رایی را صادر نخواهد کرد، چون بازی رفت این دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار شده بازی برگشت هم باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود. به این خاطر که عدم برگزاری بازی های دور رفت با حضور تماشاگر تصمیم غیر قابل پیش بینی و بر عهده سازمان لیگ نبوده است.
البته چند باشگاه دیگر هم همانند باشگاه استقلال این درخواست را به صورت رسمی و غیر رسمی مطرح کرده اند که سهیل مهدی از آنها خواسته است، به بازگشت تماشاگران به استادیوم ها کمک کنند چرا که برگزاری بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر خالی از لطف است.گفتنی است بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر از دوشنبه ۲۸ آذر از سر گرفته می شود و بر اساس تصمیم قبلی سازمان های نظارتی هم چنان دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

نظر شما