شناسهٔ خبر: 57551664 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تخریب چهره فرهنگی دانشگاه بخشی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بود

رئیس دانشگاه قم گفت: دشمن در سال‌ها و به ویژه ماه‌های اخیر به دنبال توقف فعالیت‌های علمی و تخریب داشته‌ها و چهره فرهنگی دانشگاه‌ها، بصیرت و هوشمندی قاطبه دانشجویان، به‌عنوان بخشی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بود، اما ناکام ماند.

صاحب‌خبر -

 پیام حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه قم به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شانزده آذر، یادآور حادثه مهم خیزش دانشجویان ایرانی علیه ذلت حکومت کودتایی پهلوی در برابر شیطان بزرگ و اعتراض به سفر نیکسون، معاون رئیس جمهور وقت آمریکا، در آذر ۱۳۳۲ به ایران اسلامی است.  

همان دژخیمان و مردم‌ستیزان و مستکبران، در طول تاریخ پرشکوه و افتخارآمیز انقلاب اسلامی به ویژه در ماه‌های اخیر همواره کوشیده‌اند این روز بزرگ را مصادره کنند و به خیال خام خود دانشجویان را در مقابل استکبارستیزترین و مردمی‌ترین نظام سیاسی، یعنی جمهوری اسلامی، قرار دهند. غافل از آنکه ولایت‌مداری، عدالت‌خواهی، انقلابی‌گری، عزت‌طلبی و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های برجسته دانشجویان ایرانی است. به همین دلیل، علی‌رغم تلاش‌های گسترده دشمنان در سال‌ها و خصوصا ماه‌های اخیر برای توقف فعالیت‌های علمی و تخریب داشته‌ها و چهره فرهنگی دانشگاه‌ها، بصیرت و هوشمندی قاطبه دانشجویان، این توطئه بزرگ و بسیار پیچیده را، که بخشی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بود، ناکام ماند.

 اینجانب با تبریک روز دانشجو، مراتب احترام و ادب صمیمانه خود را به حضور عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان متدین، پرنشاط و اندیشمند دانشگاه قم تقدیم می‌دارم و از خدای متعال سعادت، شادکامی و موفقیت روز افزون را برای تک‌تک شما عزیزان مسألت می‌کنم و امیدوارم در مسیر تحقق اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امام راحل و رهبری عزیز انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی سربلند و سرافراز باشید.

احمد حسین شریفی
رئیس دانشگاه قم

نظر شما