شناسهٔ خبر: 57549859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

هراس فن‌دایک از تقابل با مسی

مدافع سرشناس تیم ملی فوتبال هلند، لیونل مسی را در هر شرایطی خطرناک توصیف کرد و گفت: باید مواظب ضد حملات آلبی سلسته باشیم چون آنان با کاپیتان خود خطرناک ظاهر خواهند شد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال هلند روز جمعه هشتم دسامبر به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود. این مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار خواهد شد. یکی از مهمترین جذابیت های این بازی تقابل ویری‌جیل فن‌دایک کاپیتان و مدافع هلند با لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند در زمینه تقابل خود با مسی اظهار داشت: این افتخاری برابر من است که در مقابل او بازی کنم.البته این دیدار تنها جدال من با کاپیتان تیم فوتبال آرژانتین نیست بلکه تقابل ۲ تیم برای رسیدن به موفقیت در جام جهانی فوتبال است.

هیچ کسی نمی‌تواند به تنهایی کاری کند بلکه موفقیت باید در چارچوب کار گروهی باشد.

فن دایک ادامه داد: یکی از نقاط قوت آرژانتین قدرت این تیم در خط حمله است آنان همیشه در ضد حمله خطرناک هستند و مشکل‌ ما زمانی است که در حمله هستیم.

مسی در گوشه‌های زمین هراس‌انگیز است و باید در سازماندهی دفاعی بسیار تند و تیز باشیم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین با غلبه بر استرالیا و تیم هلند با غلبه بر آمریکا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال رسیده است. لیونل مسی کاپیتان تیم آرژانتین تا کنون سه گل برای تیمش به ثمر رسانده و تیم هلند نیز تنها 2 گل دریافت کرده و یکی از بهترین خط دفاع‌های جام به شمار می‌آید.

برچسب‌ها:

نظر شما