شناسهٔ خبر: 57548490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تصادفی که منجر به ضرب‌وشتم کارشناسان اورژانس قزوین شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در پی وقوع تصادف خودرو و آمبولانس در شهر اسفرورین واقع در شهرستان تاکستان، راننده خودرو اقدام به ضرب‌وشتم کارشناسان اورژانس کرد. 

صاحب‌خبر -

دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: مأموریتی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ مبنی بر تصادف ۲ خودروی شخصی به پایگاه اسفرورین اعلام شد که کارشناسان این پایگاه جهت پوشش آن به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان و در مسیر بازگشت از مأموریت، خودرویی با سرعت بالا از پشت با آمبولانس برخورد کرد.

این مسئول عنوان کرد: کارشناسان پایگاه اسفرورین به‌دنبال تصادف این خودرو با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده خودرو که دچار آسیب شده بود پرداخته و اعلام کردند لازم است عوامل انتظامی جهت انجام امور قانونی به محل حادثه مراجعه کنند.

وی افزود: در این هنگام راننده خودرو به سمت آنان حمله‌ور شده و اقدام به فحاشی و ضرب‌وشتم کارشناسان اورژانس که در تصادف دچار آسیب شده بودند کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، این مسئول با بیان اینکه مصدومین به بیمارستان شفا در تاکستان انتقال یافتند، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس به‌دلیل آسیب‌های وارده در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام کرد: اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد؛ بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در پایان اظهار کرد: به سرعت آمبولانس دیگری جایگزین آمبولانس تصادفی شد و از سایر کارشناسان اورژانس جهت پوشش در شیفت پایگاه اسفرورین استفاده شد. 

انتهای پیام

نظر شما