شناسهٔ خبر: 57547980 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تیپ عید جنیفر لوپز؛ لاکچری و جذاب + عکس

این هنرپیشه 53 ساله اینستاگرام خود را با انتشار عکس هایی از خود با درخت کریسمس تزئین شده به روز کرد و از تیپ کریسمس خود رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

جنیفر لوپز با نام مستعار جِی لو (J. Lo)‌ خواننده و هنرپیشه آمریکایی که چندی پیش برگزاری جشن ازدواجش با بن افلک بازیگر و کارگردان بیست سال پس از شروع اولین رابطه‌اشان خبر ساز شد، این روزها در حال آماده شدن برای جشن کریسمس است.

این هنرپیشه 53 ساله اینستاگرام خود را با انتشار عکس هایی از خود با درخت کریسمس تزئین شده به روز کرد و از تیپ کریسمس خود رونمایی کرد. در ادامه این عکس های کریسمسی جنیفر لوپز را که به عنوان عکس تیپ و لباس عید جی لو لقب گرفته است را مشاهده میکنید.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و همسر و فرزندانش

جنیفر لین خواننده، هنرپیشه، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد آمریکایی متولد 24 ژوئیه 1969 است. او در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد.

پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. جنیفر یک خواهر بزرگ تر از خود به نام لسلی و یک خواهر کوچک‌تربه نام لیندا لوپزدارد که به شغل خبرنگاری مشغول است.

ازدواج جنیفر لوپز

جنیفر در سال 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد و در فوریه 2008 جنیفر لوپز فرزندان دوقلوی خود را به نام‌های «اما» و «ماکسیمیلیان» به دنیا آورد. زندگی مشترک جنیفر لوپز با مارک آنتونی دوام چندانی نداشت.

جنیفر لوپز

این ستاره هالیوود چندی پیش خبر ازدواج خود را با بن افلک را در وبسایت رسمی‌اش منتشر کرد. این زوج (بنیفر) اولین بار 20 سال پیش وارد رابطه‌ شدند و پس از 2 سال کارشان به جدایی کشید و سال گذشته پس از 17 سال، دوباره رابطه خود را آغاز و سرانجام‌ ازدواجشان را رسمی کردند.

فیلم های جنیفر لوپز

رنگ های زنده، سلنا، خارج از دید، طراح مراسم ازدواج، عصر یخبندان:رانش قاره ای و... از فیلم های جنیفر لوپز هستند. او به خاطر بازی در فیلمThe Wedding Planner و آلبوم موفقی در سال 2001 در صدر لیست سینما و موسیقی قرار گرفت. لوپز در زمینه تولید پوشاک، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه‌های تلویزیونی فعالیت گسترده‌ای دارد.

نظر شما