شناسهٔ خبر: 57545328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید سرزده استاندار آذربایجان شرقی از مرکز توزیع گاز استان

استاندار آذربایجان شرقی گفت:اهتمام شرکت گاز در تأمین رفاه و آسایش مردم ستودنی است.

صاحب‌خبر -

استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدیدی سرزده از مرکز دیسپچینگ شرکت گاز استان گفت:اهتمام شرکت گاز در تأمین رفاه و آسایش مردم ستودنی است.

 

او در این بازدید ضمن خدا قوت به کارکنان شرکت گاز که برای آرامش و رفاه هم استانی‌های عزیز در سرمای زمستان تلاش می‌کنند، افزود:گاز جایگزین دیگری نداشته و کارکنان خدوم شرکت گاز بدون منت و شبانه روزی تلاش دارند تا گرمی خانه‌های مردم باعث دلگرمی خانواده‌ها نیز شود.

 

 او تصریح کرد: گازرسانی به مرزی‌ترین نقاط استان از خدمات انقلاب اسلامی در استان است که در سایه خون شهدا و متخصصین متعهد تحقق یافته است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از نحوه توزیع گاز و آماده باش نیرو‌های خدوم امدادی و عملیاتی افزود: هم اکنون ۳۶۰۷ میلیون مترمکعب گاز بصورت روزانه در استان مصرف می‌شود که شصت درصد آن به بخش خانگی اختصاص دارد.

 

نادر کمالی اظهار داشت: گاز ورودی استان و وضعیت مصارف از طریق سیستم‌های دقیق مانیتورینگ به صورت مداوم رصد شده و تاسیسات گازرسانی علی الخصوص در مناطق سرد و کوهستانی مورد بازدید قرار میگیرد.

 

او  با اشاره به اعمال محدودیت مصارف گاز صنعتی و نیروگاهی تصریح کرد: تنها دغدغه شرکت گاز همیاری و مشارکت مردم در مصرف بهینه بوده تا از ایجاد محدودیت در سایر مصارف استان خودداری گردد.

نظر شما