شناسهٔ خبر: 57545288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اسکان 65 نفر از زائران رضوی در روستای لاسجرد

همزمان با ایام فاطمیه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله در شهرستان سرخه از 65 نفر از زائران عراقی حرم رضوی پذیرایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری در پایگاه ها و هیئت های مذهبی در شهر سرخه و روستاهای آن در حال برگزاری است.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت بسیجیان این پایگاه مقاومت غبارروبی و نظافت پایگاه همراه با سیاه پوش کردن مسجد روستا و پایگاه با مشارکت کارگروه فرهنگی و بسیجیان انجام شد.

او افزود: مراسم شب اول و شب دوم ایام فاطمیه در پایگاه مقاومت بسیج (تکیه حضرت زهرا (س)) با حضور بسیجیان و اهالی روستا برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: پذیرایی و اسکان ۶۵ نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.

معینیان اضافه کرد: هرساله زائران پیاده زیادی از این مسیر جهت تشرف به حرم رضوی عبور می کنند که با یاری بسیجیان اسکان و پذیرایی از آن ها در روستا انجام می شود.

او بیان داشت: برگزاری گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان از ساعت ۲۳ الی ۳ بامداد از دیگر برنامه های اجرایی در جهت برقراری آرامش و امنیت در سطح روستا و محله های آن بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما