شناسهٔ خبر: 57545160 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرماندار بویر احمد: دانشجو و دانشگاه ساکت نمی توانند در جامعه اثرگذار باشند

فرماندار بویراحمد در ادامه از دانشجویان خواست حس مطالبه گری خود را فعال تر کنند و افزود: دانشجوی ساکت و دانشگاه ساکت نمی تواند در جامعه اثرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد روز چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای یاسوج با تبریک روز دانشجو، با اشاره به اتفاقات تاریخی و بازگویی اتفاقات روز دانشجو در سال ۱۳۳۲، گفت: امروز اگر جنبش دانشجویی می خواهد با استقلال کار کند باید به مبانی شکل گیری جنبش دانشجویی برگردد.

شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد افزود: امروزه دشمن از ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ تاکنون از دست دانشجویان عصبانی است، موتور محرکه نهادهای انقلابی دانشجویان بوده اند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف مدیون جنبش و فعالیت دانشجویی است.

وی عنوان کرد: در عرصه های علمی و دانشگاهی هر دستاوردی که حاصل شده، مدیون دانشجویان و دانشگاهیان است.

فرماندار بویراحمد ابراز داشت: در خدمات مختلف حکمرانی مشاور دانشجو و جوان وجود دارد و از نظرات آنها استفاده می شود، در روزهای گذشته در جمع دانشجویی حضور داشتیم و دانشجویان انتقادات صریحی به دولت داشتند.

مهدوی مطلق گفت: در جایی که فراخور آن باشد در خدمت دانشجویان خواهیم بود، اگر تشخیص می دهید که می توانید در فرمانداری موثر باشید در فرمانداری به روی دانشجویان باز است.

وی در ادامه از دانشجویان خواست حس مطالبه گری خود را فعال تر کنند و افزود: دانشجوی ساکت و دانشگاه ساکت نمی تواند در جامعه اثرگذار باشد.

در پایان آیین بزرگداشت روز دانشجو از دانشجویان نمونه با حضور فرماندار بویراحمد در دانشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج تجلیل شد .

n00455349-r-b-008

n00455349-r-b-009

n00455349-r-b-011

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما