شناسهٔ خبر: 57545137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عزالدین اوناهی:

انریکه از آدم تعریف کند خوشحال‌کننده است

عزالدین اوناهی، ستاره تیم ملی مراکش، بابت تمجیدهای لوییس انریکه از این سرمربی تشکر می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شگفتی سازی ستاره های تیم ملی مراکش ادامه دارد و حالا آنها به جمع هشت تیم برتر جام جهانی پیوسته اند. عزالدین اوناهی، ملی پوش تیم ملی مراکش پس از رویارویی دو تیم عصر سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و برتری تاریخی مراکش، به اظهارات لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، درباره خودش پاسخ داده است.

لوییس انریکه در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت کوورا گفت: "از عملکرد بازیکن شماره هشت مراکش یعنی عزالدین اوناهی شگفت زده شدم. او به طرز شگفت انگیزی بازی کرده، از دویدن دست برنداشت و به نظر می رسید که او خسته نمی شود. من در مورد او با کادر فنی اسپانیا صحبت کردم و سطح بازی اوناهی مرا شگفت زده کرد."

اوناهی در مصاحبه امروز خود در پاسخ به تمجید سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: "من موفق نشدم انریکه را در نشست خبری ببینم، زیرا تست دوپینگ داشتم. اما حرف های انریکه را شنیدم و مطمئنا خوشحالم که او اینطور در مورد من صحبت کرد، زیرا لوییس انریکه مربی بزرگی است."

عزالدین اوناهی ادامه داد: "می دانیم که پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ ساز شده ایم، اما همچنان در تلاش هستیم تا دستاوردهای بیشتری در جام جهانی کسب کنیم. می‌دانستیم که می‌توانیم به بالاترین مراحل در جام جهانی برسیم، زیرا به توانایی‌های خود واقعا اعتماد داریم."

نظر شما