شناسهٔ خبر: 57545023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

جذب بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده جدید طی ۱۵ ماه گذشته

ایرنا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مدت ۱۵ ماه حضور در سازمان با تلاش مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای اکنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده جدید در این مدت تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: خدمت به مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی، افتخار بزرگی است. توفیق خدمت و کسب رضایت مردم، نعمتی بسیار ارزشمند است و باید اولویت اصلی ما تولید رضایت و سرمایه اجتماعی ناشی از این خدمت باشد.

وی افزود: تأمین‌اجتماعی از مطالبات جدی مردم است و باید پاسخگوی مطالبات اقشاری که ما در ارتباط هستند باشیم. استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی را باید به‌صورت جدی دنبال کنیم و رفع بسیاری از مشکلات با هوشمندسازی قابل تحقق است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: ما همچنان در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی و پوشش کامل بیمه‌های اجتماعی در کشور باید بیشتر تلاش کنیم چرا که هنوز باوجود دستاوردهای ارزشمند در این حوزه، پوشش بیمه اجتماعی همگانی برای ۳۰ درصد مردم محقق نشده است.

مهرداد قریب معاون سابق بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خدا را شاکرم که افتخار خدمت به مردم را در سازمان تأمین‌اجتماعی به من ارزانی داشت و از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همکاران حوزه بیمه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تشکر می‌کنم. همچنین از همکاری، اعتماد و حمایت‌های مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هم تقدیر می‌کنم و برای آقای ستوده‌خو که مسئولیت سنگین معاونت بیمه‌ای را برعهده گرفته‌اند، آرزوی موفقیت دارم.

غلامحسین ستوده‌خو معاون جدید بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از حُسن‌اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم و امیدوارم با کمک و همراهی مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای و حمایت سایر واحدهای سازمان، بتوانیم برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی افزود: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی سازمان تأمین‌اجتماعی است و به طور قطع برای ارتقای خدمات سازمان به جامعه باید از سرمایه انسانی به بهترین وجه استفاده کنیم و امیدواریم با همکاری تمامی واحدهای سازمان بتوانیم برای خدمت به بیمه‌شدگان و تحقق اهداف سازمان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد و در این مراسم از زحمات و خدمات مهرداد قریب، معاون سابق بیمه‌ای تقدیر و غلامحسین ستوده‌خو به عنوان معاون جدید بیمه‌ای منصوب شد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب غلامحسین ستوده‌خو به‌عنوان معاون بیمه‌ای و مهرداد قریب به‌عنوان مشاور ویژه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور بیمه‌ای به وی اهدا شد.

غلامحسین ستوده‌خو از مدیران باتجربه سازمان تأمین‌اجتماعی است که پیش از این در سمت‌های مدیرکل تأمین‌اجتماعی در استان‌های بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری و شرق استان تهران در این سازمان خدمت کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما