شناسهٔ خبر: 57544954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت‌نام آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری آغاز شد

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، تاریخ ثبت‌نام برای شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری را از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه جاری اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آزمون جامع دوره‏‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری هر ساله توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در دو نوبت به‌ صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‏‌شود.

نوبت دوم این آزمون در سال جاری، روز جمعه مورخ 1401/10/16 در 7 عنوان دوره و در دو نوبت، بطور همزمان و در ساعات تعیین شده در استان­‌های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته دوره‌های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و نیز دوره راهنمایان زمین‌گردشگری در نوبت اول و دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این آزمون از امروز، چهارشنبه مورخ 1401/9/16 لغایت جمعه مورخ 1401/9/25 از طریق سامانه مربوطه به آدرس edutourism.mcth.ir امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند نسبت به انجام کلیه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما