شناسهٔ خبر: 57544881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

خواهر رونالدو دوباره خبرساز شد

پرتغال توانست پس از پیروزی شش بر یک مقابل سوییس به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

 فوتبالی: پرتغال توانست پس از پیروزی شش بر یک مقابل سوییس به یک چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کند.

نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در این بازی با جنجال های زیادی همراه شد و حتی جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو هم به این اتفاق واکنش نشان داده بود.

حالا الما آویرو خواهر بزرگ کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود به منتقدان کریستیانو حمله کرده و از این ستاره دفاع کرده است. وی در بخش استوری اینستاگرامش نوشته است:" تبریک، پرتغال. بله، رونالدو ابدی نیست. بله، رونالدو متاسفانه قرار نیست تا همیشه بازی کند. می گویند که "حالا رونالدو گل نمی زند، پیر شده است، پرتغال به رونالدو نیازی ندارد." این صحبتی است که می شنویم. گویی که همه کارهایی که قبلا انجام داده، اهمیتی ندارد. حالا می گویند که باید عذرخواهی کند و نیازی به او نیست. از چه کسی عذرخواهی کند؟ این رفتار تحقیرآمیز با مردی که این همه چیز به شما داده، شرم آور است."

الما آویرو اما ساعاتی بعد در پیامی دیگر نوشت:" درود بر پرتغال. کریستیانو روی نیمکت ماند و استراحت کرد. این که اجازه بدهی بقیه بازی کنند هم بخشی از کار توست. از چه چیزی خسته شدی؟ برنده شدیم و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم.  فقط از آن یک درصد آدم های بدبخت و ریاکار می خواهم که مزخرف نگویند. زشت است که در بشقابی آب دهان بیاندازید که در ان غذا خورده اید و خیلی بد است که احمق ها در این باره صحبت کنند. صرفنظر از این که چه کسی بازی می کند، از تیم پرتغال حمایت کنید. آنها یک تیم هستند نه فقط رونالدو. به تیم و مربی و علی الخصوص رونالدو احترام بگذارید. رونالدو ابدی خواهد بود و هرگز به خاطر کارهایی که کرده و خواهد کرد، فراموش نمی شود. به تو، برادرم و همه نمایندگان شما در دنیا افتخار می کنیم. همچنان خودت باش و بقیه چیزها مهم نیستند."

 

نظر شما