شناسهٔ خبر: 57544816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دنی آلوس:

به لطف بارسلونا حالا اینجا هستم

دنیل آلوس از بارسلونا برای کمک به او در مسیر حضور در ترکیب برزیل در جام جهانی تشکر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دنیل آلوس، مدافع برزیلی و 39 ساله، فصل گذشته و به مدت شش ماه با لباس بارسلونا به میدان رفته و بعد از شش سال دوباره برای باشگاه سابقش بازی کرد. همچنین این مدافع باتجربه پس از پایان فصل لیگ مکزیک در لباس پوماس، اجازه پیدا کرد در کنار دیگر بازیکنان بارسلونا تمرین کرده و آمادگی خود را در این سن و سال حفظ کند. حالا دنی آلوس در بین 26 بازیکن نهایی سلسائو جای گرفته و رخ دادن این اتفاق را مرهون لطف باشگاه بارسلونا می داند.

دنی آلوس گفت: "من در سال گذشته در باشگاه بارسلونا تمرین کردم و بابت فرصتی که به دست آوردم سپاسگزارم، زیرا به این دلیل حالا اینجا و در اردوی تیم ملی برزیل هستم. من از رافائل مارکز و تمام کادر فنی او به خاطر نحوه استقبالی که از من داشتند، ممنون هستم. همچنین از خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که درهای ورود به باشگاه را به روی من باز کرد نیز متشکرم. به لطف آنها است که من در حال حاضر اینجا هستم.

پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی؟ بابت این نتیجه بسیار خوشحالم. همه تلاش خود را انجام دادیم و می دانستیم که چگونه در این دیدار موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم. این به ما اجازه داد تا بازی را تحت کنترل داشته و در نهایت به پیروزی برسیم."

نظر شما