شناسهٔ خبر: 57544806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

واکنش فغانی به پایان کارش در جام جهانی: با توجه به شرایط کشور در چند وقت اخیر، خیلی سعی کردم که تمرکز کافی روی مسابقات داشته باشم، اما شرایط آن طور که باید پیش نرفت

علیرضا فغانی در واکنش به پایان کارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «درورد و ارادت؛ امروز آرین روز حضورم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، قبل از هر حرفی، عذرخواهی می‌کنم که نتونستم مثل دوره قبل اتفاقت خوبی را برای داوری ایران رقم بزنم. با توجه به شرایط کشور در چند وقت اخیر، خیلی سعی کردم که تمرکز کافی روی مسابقات داشته باشم، ولی متاسفانه شرایط اون طور که باید پیش نرفت. ولی هر پایان یک شروع جدید است. همیشه آخرش خوبه، اگر هنوز خوب نیست یعنی هنوز آخرش نرسیده، پس ادامه بده.»

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا فغانی در صفحه اینستاگرامش به پایان کار خود در جام جهانی واکنش نشان داد.

 بعد از آخرین قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرتغال و اروگوئه، کار این داور ایرانی در جام جهانی به انتها رسید و او باید قطر را ترک کند.

علیرضا فغانی در واکنش به پایان کارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «درورد و ارادت؛ امروز آرین روز حضورم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، قبل از هر حرفی، عذرخواهی می کنم که نتونستم مثل دوره قبل اتفاقت خوبی را برای داوری ایران رقم بزنم. با توجه به شرایط کشور در چند وقت اخیر، خیلی سعی کردم که تمرکز کافی روی مسابقات داشته باشم، ولی متاسفانه شرایط اون طور که باید پیش نرفت. ولی هر پایان یک شروه جدید است. همیشه آخرش خوبه، اگر هنوز خوب نیست یعنی هنوز آخرش نرسیده، پس ادامه بده.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما