شناسهٔ خبر: 57544277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان سمنان ایجاد می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: بعد از دوران طولانی کرونا، برای تسهیل‌گری در امر کسبه، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بعد از دوران طولانی کرونا، مقرر شد تا نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در استان سمنان ایجاد شوند، ابراز کرد: این اقدام برای حمایت از کسبه و عرضه کنندگان کالا و خدمات صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: از امروز شاهد راه اندازی نمایشگاه مبل و دکوراسیون در سمنان خواهیم بود.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه درباره کالاهای اساسی نیز بیان کرد: در همه موارد اعم از نهاده‌های دامی و همچنین گندم، شکر و گوشت مرغ و قرمز، وضعیت ایده آلی در انبارهای استان سمنان وجود دارد و شاهد کمبود یا مشکل خاصی در هیچ موردی نیستیم.

تشنه دل با اشاره به اینکه درباره قیمت مرغ نیز، گفت: با توجه به تنظیم بازاری که طی روزهای اخیر انجام شده، قیمت مرغ در کشور حالت نزولی دارد که استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: در استان سمنان بایستی در روزهای آینده شاهد تنزل قیمت مرغ باشیم که در این ارتباط مصوباتی در نشست شورای تنظیم بازار استان سمنان داشتیم و مقرر شد تا جهاد کشاورزی استان سمنان پیگیر کاهش قیمت مرغ باشند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان درباره نوسانات قیمت گوشت قرمز، گفت: در این ارتباط مقرر شد تا برای تنظیم بازار، گوشت منجمد توسط پشتیبانی دام عرضه شود تا نوساناتی که شاهد آن هستیم، کاهش یابد.

نظر شما