شناسهٔ خبر: 57544249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تولید محتوا و انتقال اطلاعات عوامل اصلی اختلال فرهنگی کشور است

سمنان- معاون فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تولید محتوا و انتقال درست اطلاعات عامل اساسی اختلال فرهنگی کشور است، گفت: متولیان امر باید در زمینه فرهنگ جدی‌تر تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر احمدوند غروب چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه اشکال در تولید محتوا و انتقال درست اطلاعات دو عامل اساسی اختلال فرهنگی امروز کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های فرهنگی نسبت به این مقوله ورود جدی تری داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه برای ورود به حوزه‌های مختلف فرهنگ می‌بایست امکانات و منابع مالی کافی در اختیار قرار گیرد، افزود: انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی با روحیه مطالبه گری تخصیص اعتبار لازم این حوزه را طلب کنند.

معاون فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان اینکه با دست خالی نمی‌توان چندان اقدامات مؤثری در حوزه فرهنگ به انجام رساند، ابراز داشت: این موضوع بیانگر همین موضوع که انجام کارهای فرهنگی نیازمند اعتبار ویژه است.

احمدوند با بیان اینکه علیرغم داشتن مردمی انقلابی و بافرهنگ اما پیام انقلاب برای نسل جدید به درستی تبیین نشده است، تصریح کرد: امروز با شکاف بین نسل جدید و نسل انقلابی مواجه هستیم که نشانگر اختلال در حوزه فرهنگ است و می‌بایست ادارات کل برای این مقوله قدم‌های موثرتری بردارند.

وی ضمن بیان اینکه در جنگ نرم با دشمن که مشخصاً فرهنگ را هدف گرفته نیازمند استراتژی و راهبرد مناسب هستیم، افزود: با توجه به اهمیت موضوع حوزه فرهنگ باید ضمن داشتن آرایش راهبردی و جنگی اعتبارات، بودجه در خور مسئله فرهنگ نیز منظور شود.

نظر شما