شناسهٔ خبر: 57544074 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رهبر انصارالله یمن:

رژیم آل سعود به دنبال سرگرمی های مخرب و مخالف ارزش های اسلام است

مهـــر

رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه رژیم آل سعود به دنبال فعالیت ها و سرگرمی های مخرب و مخالف ارزش های اخلاقی است، گفت: امت اسلامی در شرایط بی سابقه ای به سر می برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت: کسانی که در یمن به دنبال شهادت بودند، اسوه و الگوی شجاعت، جسارت و قهرمانی در جبهه‌ها هستند.

وی ادامه داد: در فلسطین، لبنان، عراق و سایر کشورها نیز کسانی که به دنبال شهادت بودند، اسوه قهرمانی هستند.

الحوثی تصریح کرد: امت اسلامی در شرایط بی سابقه‌ای به سر می‌برد و برخی دنباله رو آمریکا و اسرائیل و در نتیجه به دنبال عادی سازی روابط با تل آویو هستند، در چنین روزهایی که خون شهروندان فلسطینی هر روز ریخته می‌شود، یک کشور عربی از رهبر صهیونیست‌ها استقبال می‌کند و بر شراکت با دشمن صهیونیستی تاکید می‌کند.

رهبر انصارالله یمن عنوان کرد: رویکرد جبهه آمریکا و اسرائیل بیش از هر زمان دیگری برای امت اسلامی مشخص شده است و این جبهه دشمن هر کسی است که دشمن رژیم صهیونیستی باشد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ائتلاف متجاوز با ملت عزیز یمن رویکرد آزادی خواهانه این ملت است، افزود: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و مزدوران منطقه ای شان می خواهند که یمن اشغالی و سرسپرده باشد.

رهبر جنبش انصار انصارالله یمن گفت: دشمنان می خواهند که پایگاه های خود را در هر منطقه ای ایجاد کنند و شرایط سیاسی را تحت کنترل خود در بیاورند تا جایی که رئیس جمهور و نخست وزیر را نیز خودشان انتخاب کنند.

الحوثی با بیان اینکه امت اسلام با چالش های زیادی مواجه است، دشمنان گام هایی را علیه امت و نفوذ به داخل آن انجام داده اند، دشمنان امت به دنبال جنگ نرم در عرصه های فرهنگی و فکری هستند و در درجه اول جوانان را نشانه گرفته اند و هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به اراده و ایمان مردم و دور کردن آنها از معنویات است.

این مقام یمنی تاکید کرد: دشمنان امت می خواهند جوانان را به سمت رذایل و سرگرمی های مخرب سوق دهند و فعالیت های کمیته سرگرمی عربستان مخالف ارزش های اسلام است، دشمنان می دانند که اگر در گمراه کردن جوانان موفق شوند، ضربه محکمی به امت اسلام وارده کرده اند.

الحوثی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال غارت منابع گازی و نفتی یمن هستند تا ملت یمن درگیر بحران معیشتی و اقتصادی باشد، افزود: زمانی که آتش بس اعلام شد آنها مانع از این شدند که ملت یمن از منابع نفتی و گازی خود بهره مند شود، آنها به دنبال راهزنی دریایی و توقیف کشتی های یمنی هستند در حالی که کشتی های حامل مشتقات نفتی مجوزهای لازم را گرفته و بازرسی شده اند.

وی ادامه داد: سیاست های خصمانه ائتلاف متجاوز، خسارت های سنگینی به ملت یمن حتی در مناطق تحت اشغال خود وارد کرده است، مشکل آنها با ملت یمن این است آنها کشوری اشغالی و بدون استقلال و آزادی را می خواهند، آنها ارتشی نمی خواهند که حامی استقلال و حاکمیت کشور باشد، بلکه به دنبال نیروهای تحت امر افسران اماراتی و عربستانی هستند که خود آنها نیز تحت امر افسران آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی قرار دارند، اگر سرسپردگی و تسلیم را بپذیریم، دنیا و آخرت را به طور همزمان از دست می دهیم و البته هزینه تسلیم بالاتر است.

الحوثی با تاکید بر اینکه نمی توانیم بپذیریم یمن توسط اشغالگرانی از آمریکا، انگلیس، امارات و عربستان اداره شود و اشغالگران شرایط سیاسی یمن را به کنترل خود درآورده و ثروت های این کشور را غارت کنند، گفت: دشمنان حتی به مزدورانی که به کشورشان خیانت کردند، نیز احترام قائل نیستند.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: مشکل دشمنان با ما این است که می خواهند ما با رژیم صهیونیستی روابط خود را عادی و بدون هیچ علتی با ملت فلسطین، آزادگان امت و جمهوری اسلامی ایران دشمنی کنیم، در حالی که ایران هیچوقت با ما نجنگیده و به ما تعرض نکرده است، بلکه همیشه در قبال ما، موضع متفاوتی از سایر کشورها اتخاذ کرده است.

این مقام یمنی عنوان کرد: از ما می خواهند که با حزب الله که بهترین موضع را در قبال ما اتخاذ کرده است و با انسان های آزاده در عراق دشمنی کنیم، ما به گزینه استقلال و آزادی مُصر هستیم و این بخشی از آموزه های دینی ما است. ما به خاطر آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها با هیچ کشور اسلامی دشمنی نخواهیم کرد، ما همانند عربستان، امارات و آل خلیفه در بحرین نیستیم ما از آمریکا دستور نمی گیریم، رژیم آل سعود، امارات و آل خلیفه جنبش های جهادی در فلسطین که با دشمن اشغالگر صهیونیستی مقابله می کنند را تروریستی اعلام کردند.

رهبر جنبش انصارالله ادامه داد: آیا نرمش سیاسی این است که با اشغالگری و سرسپردگی ملت آزاده و عزیز یمن به آمریکا، انگلیس، اسرائیل، عربستان و امارات موافقت کنیم؟ البته ما می گوییم که آزادی ما چیزی نیست که در معرض مزایده قرار گیرد، قاموس سیاسی ما مبتنی بر ارزش ها، اصول و فرهنگ قرآنی است؛ ما هرگز نمی پذیریم که ملت یمن را تحقیر کنند.

الحوثی تصریح کرد: شرایط با گذشته فرقی نکرده است، چرا که آمریکا که ریشه همه مشکلات است، از جنگ بهره می برد و تنها به دنبال صلحی است که برای خود مفید باشد و از نظر ما این صلح، همان تسلیم و سرسپردگی است، حتی اگر شرایط به سمت تشدید پیش برود ما با استعانت از خداوند با قدرت هر چه تمام به موضع خود ادامه خواهیم داد، چرا که در گذشته نیزضربات کاری به دشمن وارد کردیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در این مقطع می خواهند ما را بین گزینه های غیر منصفانه و ناعادلانه قرار دهند، افزود: ما نمی توانیم در زمینه عزت، کرامت، آزادی و استقلال ملت یمن کوتاه بیاییم، ما در عین حال به دنبال تحقق صلح عادلانه هستیم و ما در موضع دفاع از سرزمین و ملت خود قرار داریم.

رهبر جنبش انصارالله با تاکید بر اینکه چهره کریه و سیاه ائتلاف متجاوز برای همه جهانیان آشکار شد و وجهه عربستان و امارات وحشیانه و جنایتکارانه است، افزود: دشمنان شرایط داخلی را هدف قرار داده اند و از مشکلات سوء استفاده می کنند که در این زمینه تلاش مسئولان برای بهبود شرایط بسیار اهمیت دارد، باید برای تقویت روابط میان طرف های رسمی و مردمی تلاش کرد، چرا که دشمن شبانه روز در حال ایجاد مشکل در میان ملت یمن است.

برچسب‌ها:

نظر شما