شناسهٔ خبر: 57541796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

فعالیت یک هزار و ۶۰۰ داوطلب سلامت در کاشان و آران و بیدگل

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعالیت یک هزار و ۶۰۰ داوطلب سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامیداشت روز جهانی داوطلب گفت: برنامه داوطلبان سلامت به تغییر نگرش و عملکرد مردم نسبت به توانایی بالقوه خود در جهت تغییر و بهبود شرایط زندگی کمک کرده و اعتماد به نفس و اتکا به خود را در زنان و مردان رابط و خانوارهای تحت پوشش افزایش داده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سه دهه گذشته با اجرای برنامه های جامع و متنوع جامعه محور از ظرفیت های سازمان ها و مشارکت مردم برای ارتقای سلامت جامعه استفاده کرده است.

 

دلاوری ادامه داد: در دوران پاندمی کووید ۱۹ نیز ما شاهد شاهکار و مشارکت فعالانه داوطلبان سلامت، نیروهای بسیج و ... در موضوع غربالگری، اطلاع رسانی و آموزش های عمومی برای کنترل کووید ۱۹بوده ایم.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: داوطلبین سلامت افرادی هستند که همچون حلقه محکمی ارتباط کارکنان بهداشت را با سطوح محیطی جامعه برقرار کرده و برای حفظ سلامت خود و خانوارهای تحت پوشش همواره در تلاش اند.

 

دلاوری با اشاره به اینکه فعالیت های داوطلبانه در نظام سلامت تاثیر شگرفی بر توسعه پایدار جوامع بشری دارد، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ داوطلب سلامت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل فعالیت می کنند.

پایان پیام/513

نظر شما