شناسهٔ خبر: 57535303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران:

حمایت از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت است| عدالتخواهی و استکبار ستیزی مهمترین پیام روز دانشجو

معافی با تاکید براینکه حمایت از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد در اولویت است، گفت: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان د رحوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار امداد استان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی، امروز چهارشنبه (16آذر) در همایش بصیرتی 313دانشجوی نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران که در سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری دیار علویان برگزار شد با بیان اینکه 14هزار دانشجو و دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: سالانه بالغ بر 20میلیارد تومان برای هدایت، حمایت و خدمات تحصیلی نخبگان، دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با اشاره به 16آذر و گرامیداشت این مناسبت تاریخی گفت: امروز عده ای مدعی آزادی حقوق بشر هستند که داعش زاییده ذهن بیمار آنهاست. وی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه از حضرت زهرای مرضیه (س) بعنوان برترین الگوی بانوان یاد کرد و افزود: در دنیا بعد از واژه اهل بیت(ع) زیبا ترین واژه کلمه مادر است، زنان باید قدردان این عنوان و جایگاه باشند.

 

معافی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب تلاش دارند با عملیات روانی معانی بسیاری از مناسبت های تاریخی نظیر 16آذر را تغییر دهند، گفت: عدالتخواهی و استکبار ستیزی مهمترین پیام روز دانشجو است که باید به درستی تبیین شود.

 

وی از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و افزود: تمامی معادلات دشمن برای هیپنوتیزم سیاسی این قشر فرهیخته به جهت بصیرت دانشجویان مکتوم به شکست شد.

 

معافی به شناسایی ۳۰۰نخبه و استعداد برتر و حدود ۱۰۰۰دانش آموز در پایه کنکور اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی نیازمندان است و این نهاد تلاش می‌کند تا با ایجاد روحیه امید و خودباوری، زمینه خودکفایی آنان را در بخش‌های مختلف فراهم آورد. وی با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و... نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شد، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان د رحوزه دانش آموزی و دانشجویی در دستور کار امداد استان قرار دارد.

پایان پیام/286

نظر شما