شناسهٔ خبر: 57526011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به نقل از معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

برگزاری نمایشگاه تجهیزات و دستاورد های گشت رضویون در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)

نمایشگاه تجهیزات و دستاورد های گشت رضویون و کشفیات در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ در سالن همایش شهید سلیمانی به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)؛ نمایشگاه تجهیزات و دستاورد های گشت رضویون و کشفیات در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ در سالن همایش شهید سلیمانی به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با حضور فرماندار اصفهان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) ، ائمه محترم جمعه ، مدیران و فرماندهان و معاونین شهر اصفهان  در سالن همایش شهید سلیمانی برگزار شد.

 مسئول معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با بیان اهداف و پیامد ها در این نمایشگاه نمونه هایی از کشفیات مشروبات الکلی ، سلاح سرد و گرم ، مواد مخدر ، وسایل نقلیه سرقتی و کشفیات مورد استفاده شده در اغتشاشات اخیر توسط معاندین و ضدانقلاب با هدف و پیامد کاهش سرقت در محله ، افزایش امنیت در سطح محله ، ایجاد آرامش برای خانواده و افزایش امنیت روانی و جانی برای مردم برپا شد. 

وی با اشاره به اقداماتی از جمله : کشف مقداری زیادی مواد مخدر مثل هرئین، تریاک،شیشه،گل،حشیش،شیره تریاک،امحای مزرعه خشخاش،گراس، سورچه و ارشاد ، دستگیری سارقین ، ارازل و اوباش و تحویل به مراجع انتظامی و قضایی و کشف بیش از ۱۳۰ تیغه سلاح سرد و چندین قبضه سلاح گرم و کشف چندین کوکتل مولوتوف در ایام اغتشاشات اخیر و کشف بیش از چند لیتر مشروبات الکلی دست ساز و پلمپ به همت و تلاش روز افزون بیش از ۱۵۰۰۰ بسیجیان این ناحیه در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ به ارمغان آورده شده است.

معاون عملیات سپاه ناحیه امام صادق(ع) ادامه داد؛ دیگر برنامه هایی توسط این معاونت برنامه ریزی و اجرا شد ، رژه اقدار بسیجیان اصفهان که با حضور بیش از ۴۵۰ موتور سوار در سطح شهر اصفهان رژه اقتدار فرهنگی رزمی اجرا نمودند.

وی افزود ؛ مراسم رژه اقتدار موتورسواران حافظان امنیت با حضور جمعی از بسیجیان حوزه های مقاومت در ناحیه امام صادق(ع) شهر اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف محکوم نمودن ترور مدافعان امنیت در شهر اصفهان در چند محور از سطح شهر به سمت میدان شهدای مدافع امنیت برگزار شد و در شروع این مراسم جمعی از روحانیون معزز در گردان های بیت المقدس و گردان های امنیتی امام علی(ع) و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت ناحیه امام صادق(ع) با در دست داشتن قرآن کریم ، بسیجیان شرکت کننده در این رژه را بدرقه نمودند.

وی یاد آور شد ؛ در این رژه رزمی فرهنگی مردمان شهید پرور اصفهان در طول مسیر با اهدای گل به حافظان امنیت از زحمات شبانه روزی این بسیجیان مخلص و انقلابی قدردانی نمودند. و همچنین در این مراسم حافظان امنیت شهر اصفهان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و با پیشانی بند های ذکر ائمه اطهار در طول مسیر ، اقتدار و امنیت را به نمایش گذاشتند و با عوامل ناامنی اتمام حجت کردند و این حافظان امنیت پس از رژه اقتدار ، در میدان شهدای امنیت(محل شهادت شهدای حادثه تروریستی اصفهان) به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

نظر شما