شناسهٔ خبر: 57526010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همت گردان106 امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

برگزاری یادواره شهدای روستای تیرانچی توسط گردان106 امام حسین(علیه السلام)

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وتجدید میثاق با شهیدان، یادواره شهدا روستای تیرانچی شهر درچه با حضور مردم شهید پرور،بسیجیان وپایوران گردان106 امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه روستای تیرانچی برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14امام حسین(علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وتجدید میثاق با شهیدان، یادواره شهدا روستای تیرانچی شهر درچه با حضور مردم شهید پرور،بسیجیان وپایوران گردان106 امام حسین(علیه السلام) در محل حسینیه روستای تیرانچی برگزار گردید.

فرمانده گردان106 امام حسین(علیه السلام) با اعلام این گفت: این یادواره به یاد امام و شهداء که با ایثار و شهادت خودشان حماسه ای تاریخی آفریند با حضور بسیجیان ورزمندگان گردان و اهالی ولایت مدار محله ، پیشکسوتان وجانبازان دفاع مقدس برگزارشد.

این فرمانده افزود: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه ی تاریخی آفریدند و تکریم از خون شهدا وخانواده آنهامی باشد،همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: خوشا به حال آن عزیزان و گوارا باد بر آنها این نعمت بزرگ الهی؛ آنها با شهادت، اجرشان را گرفتند، شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره‌ ضیافت الهی، امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنند و در برابر صبر و گذشت خانواده‌ هایشان سر تکریم فرود آورند.

لازم به ذکر است که این برنامه با تلاوتی از قرآن مجید آغاز و در ادامه سرود ملی، روایت گری، گروه سرود و اجرای زنده سرودهای انقلابی برگزار و اجراء شد.

نظر شما