شناسهٔ خبر: 57525979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پاسخ کوبنده مسجدی ها به اعتصابات ساختگی و دروغین دشمنان

جمعی از مردم، مسئولان و بسیجیان با حضور حماسی در مسجد جامع امام رضا علیه السلام به اعتصابات دروغین دشمنان دین و ملت پاسخ کوبنده ای دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نگاهی که به خبر اول رسانه های معاند و ضدانقلاب و به تعبیر درست‌‌تر ضدبشری اینترنشنال، بی.بی.سی فارسی، صدای آمریکا و رادیو فردا در روزهای گذشته که بیندازیم، اجماع آنها بر جریان‌سازی اعتصاب در ایران و تعطیلی کشور را به سهولت درمی یابیم در حالی که وقتی در خیابان های تهران قدم می زنیم و از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس و بی آر تی استفاده می کنیم یا در بازار بزرگ تهران حاضر می شویم، همه چیز کاملا عادی است. چنان که در بحبوحه این دروغ‌پراکنی ها، اهالی مسجد «حضرت امام‌رضا(ع)« (واقع محله مینابی تهران ) پای کار مردم آمدند و ساعت ها وقت گذاشتند تا اهالی محله و دیگر دغدغه مندان بتوانند یک به یک درخواست های خود را با مسئولان مطرح کنند.

روایت «حاج مهران احمدپور»، رئیس هیئت امنای مسجد حضرت امام رضا (ع) و از رزمندگان دوران دفاع مقدس از این نشست صمیمی میان مردم و مسئولان در ذیل مرور می شود:

برگزاری نشست در دوره اعتصابات دروغین، پیام مهمی برای دشمنان دارد

 

احمدپور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: عده ای از دلسوزان و دغدغه‌مندان که از دلباختگان انقلاب اسلامی هستند وقتی از برگزاری قطعی دیدار مردمی مسئولان با مردم در مسجد حضرت امام رضا (ع) مطلع شدند، توصیه کردند بهتر است به دلیل اعلام فراخوان اغتشاشگران و رسانه‌های معاند در این سه روز، زمان برنامه تغییر کند تا میزان حضور مردم افزایش یابد. اما جواب ما این بود که برنامه در راس زمان مشخص برگزار می شود و پیام مشخصی برای دشمنان دارد.

 

 چند ساعت پر تکاپو در روز ۱۴ آذر در منطقه ۱۵ تهران

وی افزود: دوشنبه، ۱۴ آذر از قبل اذان مغرب تا حدود ساعت هشت شب، صدها تن از مردم محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم خود را به مسجد حضرت امام رضا (ع) رساندند و یک به یک با رعایت نظم و وقت دیگران، سوالات خود را در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، رضا شرفی، شهردار و معاونان وی در منطقه ۱۵ تهران، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و فرماندهان کلانتری های ۱۱۴ و ۱۳۲ و ۱۵۹  منطقه ۱۵ مطرح کردند.

  «شهرام شاکری» نیز درباره حال و هوای این نشست صمیمی آن هم در اوج دروغ پراکنی‌های شبکه های معاند درباره تعطیلی کشور، به خبرنگار بسیج ،اظهار کرد: پس از اقامه نماز، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مهدی صائمی با تشکر از حضور جمعی از مسئولان شهر تهران در مسجد حضرت امام رضا (ع) در راستای نهضت بازگشت به مردم و پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم، گفت که برگزاری این نشست، پیام آرامش را از جنوب تهران به جهانیان مخابره می کند.

عضو هیئت امنای مسجد حضرت امام رضا (ع) افزود: انشاءالله برگزاری این نشست ها در آینده ادامه می یابد و حتما سایر مسئولان کشور با حضور در این مسجد پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم می شوند. این نشست ها گامی بلند در راستای عملیاتی شدن مطالبه مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین است.

شاکری ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران قبل از شروع رسمی این نشست در سخنانی کوتاه گفت: حضور مسئولان در مساجد، بهترین و موثرترین و کارسازترین برنامه برای پاسخگویی به مردم است لذا ما در شورای اسلامی شهر تهران هم خودمان و هم شهردار و سایر مدیران شهر تهران موظف به حضور حداکثری و مستمر در مساجد هستیم.

 

خبرهای خوب را با حضور در مساجد به اطلاع مردم می رسانیم

 

وی اضافه کرد: نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این دیدار گفت: رسیدگی به مشکلات و پیگیری درخواست های شهروندان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و عمرانی وظیفه این شورا است که انشاءالله با همکاری شهرداران مناطق تهران، بتوانیم با وجود همه مشکلاتی که دشمنان طی دو سه ماه اخیر ایجاد کرده اند، خبرهای خوبی برای مردم داشته باشیم. حتما این خبرها را با حضور در مساجد به اطلاع مردم می رسانیم.

 

استمداد سازمان نوسازی شهر تهران از مسجدی ها

شاکری در ادامه بیان کرد: دکتر هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز با تاکید بر تداوم حضور مسئولان در مساجد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در زمینه حل مشکلات مربوط به تملک و املاک و تسریع در روند بهسازی بافت های فرسوده، دست یاری به سوی مسجدی ها دراز می کنند.

 

تشکر فرماندهان انتظامی از بسیجیان مساجد

 

بنابر این گزارش، فرماندهان کلانتری های مستقر در محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم نیز توضیحاتی درباره روند مبارزه با اشرار و آشوبگران در حوادث تلخ اخیر در کشور با همراهی بسیج ارائه و تاکید کردند: طبق گزارش هایی که داشته اند اگر  همراهی بسیجیان نبود، منطقه شهیدپرور و انقلابی 15 تهران نیز دستخوش حوادث تلخی می شد که لازم است همین جا از این همکاری تشکر کنیم.

نظر شما